در جریان بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) به ۶ هزار و ۳۷۰ نفر از زائران ایشان از طرف اورژانس خدمت درمانی ارائه شد و ۳۵ نفرشان نیز به بیمارستان منتقل شدند.

سلامت نیوز:در جریان بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) به ۶ هزار و ۳۷۰ نفر از زائران ایشان از طرف اورژانس خدمت درمانی ارائه شد و ۳۵ نفرشان نیز به بیمارستان منتقل شدند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل ازخبرگزاری فارس، در جریان بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) به 6 هزار و 370 نفر از مشتاقان و زائران ایشان خدمات امدادی و درمانی از سوی اورژانس تهران ارائه شد.

تکنسین‌های اورژانس از روز 13 خرداد با برپایی چادرهای مخصوص و استقرار خودروهای خود در نقاط مختلف حرم، به همه زائرین و شرکت‌کنندگان در این مراسم خدمات بهداشتی ـ درمانی ارائه کردند.

حسن عباسی سخنگوی اورژانس تهران در این ارتباط گفت: از میان 6 هزار و 370 نفر، 35 نفر جهت ادامه درمان توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان های مختلف اعزام شده و تحت مراقبت‌های مکمل‌های درمانی قرار گرفتند.

وی گفت: علت اکثر انتقالی‌ها تروما، شکم‌درد، درد قلبی و مسمومیت بوده است.

به گفته سخنگوی اورژانس تهران، چندین اکیپ درمانی تا پایان امروز در حرم مطهر امام خمینی(ره) مستقر می‌مانند تا به زائرانی که امروز قصد عزیمت به دیار خود را دارند، خدمت‌رسانی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha