شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 150376

سلامت نیوز:کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به بارش باران و رعد و برق در پایتخت از بروز گرد و غبار در 6 استان کشور خبر داد.

امیر حسین نقشینه در گفت‌و‌گو با میزان، با اشاره به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی کشور برای سه روز آینده اظهار کرد: طبق پیش بینی های صورت گرفته از سوی سازمان هواشناسی، استان‌های واقع در شمال غرب کشور، دامنه های البرز مرکزی و شرقی همچنین سواحل دریای خزرشاهد بارش‌های خفیف و پراکنده گاهی با رعد وبرق و وزش باد خواهند بود. علاوه براین ساکنان منطقه زاگرس مرکزی و جنوبی نیز چنین شرایطی را تجربه می‌کنند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که این سامانه بارشی برای جنوب شرق کشور نیز گزارش شده است، افزود: طی دو روز آینده باد، گردو خاک نیز برای نقاطی از استان های تهران، البرز، قم، مرکزی و سمنان و شمال اصفهان پیش بینی شده است همچنین محدوده اعلام شده شاهد بادهای شرقی خواهد بود، به طوری که می توان گفت این امر سبب بروز باد همچنین گرد و خاک در این مناطق خواهد شد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی کشور، طی امروز و فردا استانهای واقع در شمال شرق و شرق شاهد باد شدید خواهند شد، به طوری که این امر سبب بروز گرد و غبار در این مناطق به ویژه شرق خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان می‌شود.

وی در خاتمه به وضعیت هوا در پایتخت اشاره کرد و گفت: طی امشب و فردا باد، گرد و خاک همچنین رشد ابرها را شاهد خواهیم بود. در واقع پایتخت نشینان امشب بارش خفیف همراه با رعد وبرق را مشاهده خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha