جمعی از پرستاران معترض به رد صلاحیت برخی اعضای خانه پرستار با ارسال نامه ای به سلامت نیوز ضمن ابراز نگرانی از روند انتخابات نظام پرستاری بر اجرای قانون تاکید کردند .

اعتراض جمعی از پرستاران به رد صلاحیت اعضای خانه پرستار

سلامت نیوز:جمعی از پرستاران معترض به رد صلاحیت برخی اعضای خانه پرستار با ارسال نامه ای به سلامت نیوز ضمن ابراز نگرانی از روند انتخابات نظام پرستاری بر اجرای قانون تاکید کردند .

در بخشهایی از این نامه ضمن تجلیل از زحماتی که این اعضا برای احقاق حقوق پرستاری کشیده اند با این عنوان آنها را خطاب کرد:

جناب شریفی مقدم پیشكسوت جامعه پرستاری و پرستاران عدالت خواه ،
جناب محمود عمیدی از فعالین پرشور و صریح جامعه پرستاری ،
جناب تاج الدینی جوانی كه در تجمع سوم اسفند بر دوش بچه ها از صحبت پنج دقیقه ای خود با وزیر در مراسم جشن پرستار گفت و بالاخره جناب عابدینی ، پیر بلندگو بدست جامعه پرستاری ، كه قریب دو ساعت بر بالای میله به عرض ده سانت ایستاد ، و صدای عدالت خواهان پرستاری را به گوش همگان رساند.


در بخش دیگری از نامه تاخیر های طولانی در اعلام نتایج تایید شدگان پرستاران را  بی علت ندانسته و افزوده شده :« در لیست اعلام شده از تایید صلاحیت شدگان پایتخت کمتر نامی از افراد آشنا و دلسوز جامعه پرستاری مشاهده نمی شود.»

در قسمت دیگری از نامه با بیان اینکه اینان شاخصهای جامعه پرستاری بودند كه از همان تجمع سوم اسفند بر مورد خشم و غضب قرار گرفتند. خواستار تماشای مجدد فیلم تجمعات پرستاری شد و آن را بهترین مستند برای نمایاندن حقوق پرستاران دانستند.»


پرستاران شعار عدالت خواهی و اجرای قانون را خواسته هر انسان آزاده ای دانسته و افزودندن : «در جامعه پرستاری و پرستاران این خواسته به شكل شعارو محور شعار انتخاباتی در امده است .»

در ادامه این نامه از دردها و رنجهای جامعه پرستاری گفته شده : « تبعیض های گسترده در تیم درمان ،دیدگاه ارباب رعیتی در تیم درمان ،كار اجباری و بی مزد و در حد كارگری ،شكاف عمیق اقتصادی و درامدی در تیم درمان كه ركورد گینس را برای صاحبانش به ارمغان اورده است .»


در پایان این نامه پرستاران با بیان اینکه حرف پرستاران عدالت خواه ایران این است كه رهبران ما را به آغوش ما باز گردانید. » تاکید کردند :« اگر خواستار انتخاباتی پرشور و سالم هستید،صاحب نظران مصلحت اندیش در این بازه زمانی مصلحت اندشی كنند ، و عدالت خواهان جامعه در این فرصت باقیمانده همراهی .
ما به انتظار انان می مانیم ،و در صورت عدم همراهی انان با ما ،در اقدامی مقتضی پاسخ مناسب به این عملكرد آنان خواهیم داد.»

جمعی از پرستاران عدالت خواه ایران .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نسرین ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    19 0
    ما همه شریفی مقدم هستیم
  • پرستار ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    20 0
    حذف رقیب قبل از مسابقه در هر شرایطی نشان از ضعف وترس وعدم صلاحیت عقلی طرف حذف کننده دارد وعملی بچه گانه است متاسفانه پزشکان هیچوقت بزرگ نشده ونمیشوند کسی که همه هم غمش ثروت اندوزی شود هیچگاه از کودکی خارج نخواهد شد
  • حامد پرستاری ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    19 0
    با سلام خدمت کسانی که انتخابات را مهندسی کردند!!! آیا آقای شریفی مقدم رد صلاحیت شد؟! آیا اگر به صورت غیر قانونی و بدون هیچ سند و مدرکی این چنین کاری رخ دهد این مرد دیگر در پرستاری جایی نخواهد داشت؟! آیا پرستاری این مرد را از ذهن خواهد برد؟! ای مهندسین انتخابات نظام پرستاری ما تا زنده هستیم با این مرد خواهیم بود. این مرد به ما راه نشان داد و ماهم دیگر از مسیر خارج نخواهیم شد. شما با چنین کاری فقط بازی را باختید و کاری کردید که پرستاران با اشتیاق و علاقه بسیار زیاد نسبت به قبل رو به جلو حرکت کنند. این حرکت عدالتخواهی تمام نخواهد شد. ای مرد خالصانه و با تمام وجود حمایتت می کنیم.
  • ساسان ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    13 0
    من به شخصه از جناب عابديني كه تونستن دو ساعت ميله 10 سانتي متري رو تحمل كنن سپاسگزارم.
  • لی لی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    17 0
    سلام و درود بر مرد عدالت خواه این روز های پرستاری خبر رد صلاحیتتان را شنیدم براشفتم و افسوس خوردم بر تفکر حاکم بر این روزهای به اصطلاح وزارت بهداشت و نظام پرستاری با رد صلاحیت کذایی مگر میشود چهره مشروع و عدالت خواه شریفی مقدم را که با سال ها کار و تلاش در بالین بیماران جز منتخبین جامعه مظلوم پرستاری است مخدوش کرد ؟! با رد صلاحیت کذایی مگر میشود فریاد عدالت خواهی شریفی مقدم به نمایندگی از جامعه پرستاری را نشنید ؟! با رد صلاحیت کذایی مگر میشود بر مطالبات به حق این قشر انبوه سلامت کشور سرپوش گذاشت ؟! کور شوم کر شوم لیک محال است که من خر شوم ...
  • احسان عفتی ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    18 0
    سلام تورو به قرآن آینده پرستاری و آقایون به گند نکشن لطفا....... با این طرح فاتحه پرستاری خونده اس آقاااا...... مگه شریفی مقدم حرفش به جز حرف حساب هس؟؟؟؟ ایشون به چه دلیلی رد صلاحیت شده؟؟؟ جز این که منطقی رفتار کرده.... آقایوووون.......!!!!؟؟؟؟؟ این طرح با توجه به این که شرح وظایف مشخص نیس. بلاشک عامل تهدید کننده حوزه سلامت خواهد بود..... چرا کسی رو که از سلامت مردم داره حفاظت میکنه باید برکنار کرد؟؟؟؟
  • پردیس ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    20 0
    هیچ دلیلی بجز ترس برای رد صلاحیت آقای شریفی مقدم وجود نداره این انتخابات کاملا برنامه ریزی شده اس نتیجه اش هم از الان مشخص
  • ععصومه ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    19 0
    باسلام بنده هم به عنوان برستار نسبت به رد صلاحيت نماينده واقعي خود ازجمله كانديداهاي خانه برستار اعتراض دارم وخواهان رفع رد صلاحيت نماينده واقعي خود مي باشم.
  • شریفی مقدم ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    11 0
    ما همه شریفی مقدم هستیم رد صلاحیت بدون دلیل و مدرک از جانب جامعه پرستاری محکوم است
  • هاشم سالمی ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    12 0
    شریفی مقدم تنها مسئولی بود از پرستارا که به جای اینکه مقابل پرستارا وایسه کنار پرستارا ایستاد کسی حق دخالت توی انتخابات صنف پرستاری رو نداره و شریفی مقدم باید برگرده من معمولا کامنت نمیزارم ولی اگر مسئولین نزارن از راهش حق خواهی کنیم پس چرا میگن تجمع نکنید قانونی عمل کنید.
  • نگار ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    13 0
    ما هر کدام یک شریفی مقدم هستیم وعدم صلاحیت پرستاران عدالت خواه را محکوم میکنیم
  • سوسن ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    13 0
    نماينده واقعي ما كسي است كه به راي پرستاران احترام بگذاره. نه اينكه بعد چند ماه از كارش تو هيئت مديره استعفا بده و بره دنبال كاراش.اين يعني بي احترامي به راي رستاران
  • گلي ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
    13 1
    زنده باد پرستاران عدالتخواه! وزير بهداشت براي مقابله با پرستاران عدالتخواه از هيچ حربه اي فروگذار نكرده است! دست در دست هم و با ياري پروردگار تلاش مي كنيم باشد كه رستگار شويم
  • رعنا ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    2 0
    با سلام به آقا امام زمان که روزی خواهد آمدو عدالت واقعی برقرار خواهد شد. سلام بر مردان عدالت خواه پرستاری که نگران آینده پرستاری هستند که بدو ن دلیل منطقی، رد صلاحیت شدن و ما متاسفیم واعتراض خود را اعلام میداریم.
  • پرستار عدالتخواه ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    4 0
    سلام در صورت عدم تایید صلاحیت آقای شریفی مقدم و اعضا خانه پرستار ،ما پرستاران عدالتخواه در سرتاسر ایران اعتصاب خواهیم نمود .
  • حسین ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
    0 0
    "انتخابات نظام پرستاری بدون حضور جناب آقای شریفی مقدم و پرستاران عدالتخواه هیچ وجاهت قانونی نداشته و فاقد مشروعیت است و کلا باطل و از اعتبار ساقط است." پرستاران عدالتخواه ایران