شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 150431

کرم‌های اسید میوه مخلوطی از فرآورده‌های مختلف میوه‌ای هستند و می‌توانند در شادابی و زیبایی پوست صورت کمک کنند.

سلامت نیوز: کرم‌های اسید میوه مخلوطی از فرآورده‌های مختلف میوه‌ای هستند و می‌توانند در شادابی و زیبایی پوست صورت کمک کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از شفا آنلاین،احسانی متخصص پوست و مو گفت: کرم‌های اسید میوه کرم‌هایی هستند که لایه‌های سطحی پوست را بر می‌دارند این کرم‌ها امروزه در بازار به فراوانی وجود دارد و حالا اگر فرد برود و حتما ماسک میوه متنوع را بخرد آن چنان  زیاد مهم نیست.
 
وی بیان کرد: کرم‌های اسید میوه مخلوطی است از در واقع فرآورده‌های مختلف اسیدهای میوه که مخلوط شده‌اند و بهتر و مناسب‌تر می‌توانند در درمان ضایعات پوستی و در شادابی پوست صورت موثر باشند ولی اینکه دو هفته فرد مصرف کند و نتیجه بگیرد چنین چیزی وجود ندارد.
 
احسانی در ادامه عنوان کرد: حال ماسک‌هایی وجود دارد که به سرعت می‌تواند ضایعه‌های سطحی پوست را بر دارد و با هر عنوان اسیدهای میوه وجود دارد ولی این ماسک‌ها درمان آن‌ها مقطعی هستند به عبارتی درمان و اثر آنها یک روزه و دو روزه می‌باشد.
 
این متخصص پوست و مو در پایان خاطر نشان کرد: اگر فرد بخواهد نتیجه‌ی پایا و دائمی تری داشته باشد و فرد از کرم‌های اسید میوه به صورت طولانی مدت استفاده کند و این کرم‌های اسید میوه هم محلول آنها وجود دارد هم ژل و هم کرم‌های آن‌ها فرد می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.
مصرف کرم‌های اسید میوه معمولا هفته‌ای دو سه بار می‌باشد ولی به دفعات مصرف‌آنها کمتر می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha