معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور از کمک 30 هزار میلیارد ریالی خیرین سلامت در کشور از ابتدای راه‌اندازی این مجمع تاکنون خبر داد و گفت: هم‌اکنون 60 هزار خیر در عرصه سلامت کشور فعالیت می‌کنند.

سلامت نیوز: معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور از کمک 30 هزار میلیارد ریالی خیرین سلامت در کشور از ابتدای راه‌اندازی این مجمع تاکنون خبر داد و گفت: هم‌اکنون 60 هزار خیر در عرصه سلامت کشور فعالیت می‌کنند.


به گزارش خبرگزاری میزان، اسماعیل غنیان در نخستین همایش تجلیل از خیرین سلامت شهرستان‌های گناباد و بجستان، با بیان اینکه هم‌اکنون 60 هزار خیر در عرصه سلامت کشور فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: با وجود 200 شعبه مجمع خیرین سلامت کشور در شهرهای مختلف، درخواست‌های زیادی برای راه‌اندازی شعبه‌های دیگری در سایر شهرها وجود دارد.

وی با بیان اینکه پس از تاکید مقام معظم رهبری در خصوص واگذاری امور سلامت به مردم، مجمع خیرین سلامت کشور در 19 دی‌ماه 88 به عنوان یک سازمان مردم نهاد تاسیس و راه‌اندازی شد، اظهار کرد: این مجمع با هدف فراهم آمدن امکان شناسایی و ساماندهی خیرین سلامت کشور و برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک ها ، مشارکت های مردمی و هدایت کمک ها به اولویت‌های ملّی در حوزه سلامت تشکیل شد.

معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور افزود: از آغاز فعالیت مجمع خیرین سلامت تا پایان سال 93، خیرین سلامت بیش از 30 هزار میلیارد ریال به حوزه‌های مختلف سلامت، بهداشت و درمان کمک کردند که عدد قابل توجهی است.

غنیان با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم، احیای یک نفس را احیای یک جامعه می‌داند، تصریح کرد: هر کاری که در حوزه سلامت انجام دهیم، هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری است.

وی با اشاره به احادیث و روایات گفت: فردی که آثار خیری از مالش باقی گذارد از بین نمی‌رود و آثار خیر و نیک این عمل برای وی باقی می‌ماند و چقدر خوب است که این عمل خیر در عرصه سلامت و نجات جان انسان‌ها باشد.

وی همچنین بر ضرورت ایجاد بسترهای لازم برای تسریع در انجام نیات خیرین، اعتمادسازی را در جهت جذب خیرین موثر دانست و افزود: بهترین تجلیل از خیرین انجام دقیق و سریع نیت آنها است چراکه خیرین به محض دیدن نتیجه کار و لبخند رضایت مردم و بیماران، خوشحال و مسرور می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha