شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

دیوان عالی کشور حکم مجازات ناظم متجاوز مدرسه را تایید کرد و پرونده برای اجرای احکام به دادسرا باز گردانده شد.

سلامت نیوز: دیوان عالی کشور حکم مجازات ناظم متجاوز مدرسه را تایید کرد و پرونده برای اجرای احکام به دادسرا باز گردانده شد.

«محسن افتخاری» سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران، در گفت وگو با ایرنا، با اعلام این خبر افزود: این ناظم مدرسه در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی «محمدرضا محمدی کشکولی» به دو سال تبعید، دو سال محرومیت از فعالیت فرهنگی، آموزشی و ورزشی و 100 ضربه شلاق محکوم شده بود.

جلسه دادگاه ناظم یک مدرسه در تهران با شکایت والدین چند کودک به جرم کودک آزاری برگزار شد که با وجود انکار متهم، دلایلی علیه وی وجود داشت و با توجه به این دلایل وی محکوم شد.

زمان جلسه بعدی دادگاه مدیرعامل سابق تامین اجتماعی اعلام نشد

سرپرست دادگاه های کیفری استان تهران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا زمان بعدی جلسه دادگاه «سعید مرتضوی» مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی، اعلام شده است ، یا نه، گفت: هنوز زمان جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده اعلام نشده است.

افتخاری ادامه داد: البته پاسخ استعلامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان تامین اجتماعی وصول شده است.

تاکنون چهار جلسه از دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شده است که قاضی پرونده در پایان جلسه چهارم در جمع خبرنگاران از استعلام سازمان تامین اجتماعی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha