معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ ، به اعلام برنامه‌های هفته محیط زیست در محدوده شمال شرق تهران پرداخت.

سلامت نیوز: معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ ، به اعلام برنامه‌های هفته محیط زیست در محدوده شمال شرق تهران پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، حمید ناصحی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته محیط زیست، اداره محیط زیست حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ با همکاری سایر ادارات و حوزه‌های اجرایی منطقه اعم از ادارات بازیافت، فضای سبز، کلینیک گل و گیاه، زیبا سازی، مسیلها و قنوات، آموزش شهروندی و ادارات تربیت بدنی و آموزش نسبت به برگزاری برنامه های مختلف اقدام نموده است.

وی با بیان اینکه این هفته از ۱۶ تا ۲۲ خرداد ماه ادامه خواهد یافت، افزود: در تدوین این برنامه ها علاوه بر فرهنگسازی درجهت رعایت اصول و مبانی محیط زیست و مدیریت شهری با مشارکت مردمی، اوامر و تاکیدات شهردار تهران مبنی بر کمپین آسمان آبی و زمین پاک، لحاظ شده است.

ناصحی در ادامه خاطر نشان شد: از جمله مهمترین و شاخص ترین برنامه های این هفته می توان به برگزاری همایش تنوع زیستی و حفاظت از طبیعت برای شهروندان در باغ پرندگان تهران، برپایی کارگاه آموزشی برای پرسنل با عنوان رفتار شناسی پرندگان و تنوع زیستی در باغ پرندگان تهران و نیز برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری در روز جمعه۲۲ خردادماه از ساعت ۸ صبح اشاره نمود


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha