وزیر بهداشت با حضور در فریدونشهر و روستای اسلام آباد در 250 کیلومتری استان اصفهان 12 عمل جراحی چشم انجام داد.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت با حضور در فریدونشهر و روستای اسلام آباد در 250 کیلومتری استان اصفهان 12 عمل جراحی چشم انجام داد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، با توجه به حضور تیم نورآوران سلامت در فریدونشهر روستای اسلام آباد واقع در 250 کیلومتری استان اصفهان، وزیر بهداشت نیز با پیوستن به این تیم، 22 نفر را معاینه و 12 عمل جراحی رایگان انجام داد.

همچنین با توجه به آنکه سرطان پستان به عنوان سرطان شایع زنان در ایران نیز مطرح است که در صورت تشخیص بهنگام، درمان آن قطعی خواهد بود، مقرر شده که دستگاه پرتابل مامورگرافی در قالب یک کانکس مجزا به مجموعه خدمات درمانی تیم نورآوران سلامت اضافه شود.

رونمایی و افتتاح دستگاه پرتابل ماموگرافی تیم نورآوران سلامت نیز با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت و از این پس خدمات غربالگری سرطان پستان را نیز ارایه خواهد داد. به این ترتیب خدمت غربالگری سرطان پستان نیز به مجموعه خدمات دندانپزشکی، چشم پزشکی و بینایی سنجی نورآوران سلامت اضافه شد.

در جریان این سفر وزیر بهداشت از چند بیمارستان از جمله بیمارستان فریدونشهر بازدید کرد و در جریان چگونگی اجرای برنامه تحول نظام سلامت قرار گرفت.

همچنین پروژه ساخت بیمارستانی خیریه در اصفهان با حضور وزیر بهداشت آغاز شد. یک نفر از خیرین سلامت هزینه های ساخت آن را متقبل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha