۱۱ کارگر شب گذشته هنگام استراحت در محل اقامت‌شان در زیرزمین یک ساختمان مسکونی گرفتار گاز گرفتگی شده بودند که با حضور آتش‌نشانان نجات یافتند.

سلامت نیوز: ۱۱ کارگر شب گذشته هنگام استراحت در محل اقامت‌شان در زیرزمین یک ساختمان مسکونی گرفتار گاز گرفتگی شده بودند که با حضور آتش‌نشانان نجات یافتند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، در این حادثه که در ساعت 23 و 25 دقیقه شب گذشته (16 خرداد) به آتش‌نشانی گزارش شد ۱۱ کارگر که در اقامتگاه خود در یک انبار واقع در زیر زمین ساختمانی 4 طبقه در خیابان ولیعصر تهران در حال استراحت بودند دچار گاز گرفتگی شدند.

بنابراین گزارش، درب های ضد سرقت این انبار بعد از پایان هر روز کاری بر روی این کارگران قفل می شده و زمانیکه این کارگران دچار مسمومیت ناشی از گاز گرفتگی شدند امکان خروج از انبار را نداشته اند.

گروهای امداد و نجات پس از حضور در محل حادثه توانستند با بریدن درب های فلزی و ضد سرقت این انبار، 9 کارگر ایرانی و دو کارگر افغانستانی که دچار مسمومیت شده بودند را خارج کنند.

بر اثر حادثه شب گذشته وضعیت جسمی دو نفر از کارگران وخیم گزارش شده است که برای ادامه درمان به بیمارستان انتقال  داده شده‌اند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha