یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 150623

تا به حال فکر کرده اید که چرا مدل ها و ستاره ها حتی وقتی بدون آرایش هم از خودشان عکس می گیرند باز هم زیبا هستند؟ چرا عکس های بدون آرایش آن ها با عکس های ما تا این حد متفاوت است؟

سلامت نیوز: تا به حال فکر کرده اید که چرا مدل ها و ستاره ها حتی وقتی بدون آرایش هم از خودشان عکس می گیرند باز هم زیبا هستند؟ چرا عکس های بدون آرایش آن ها با عکس های ما تا این حد متفاوت است؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت نیکو، جواب این سوال را ما به شما می دهیم؛ آن ها نه خودشان آرایشگرهای حرفه هستند و نه کارشناس زیبایی بلکه ترفندهای خانگی و ساده ای دارند و با ترکیب کردن چند ماده ساده محصولاتی تهیه می کنند که باعث حفظ زیباییشان می شود. در زیر تعدادی از این محصولات خانگی را باهم می بینیم.

ماسک مو: سفیده تخم مرغ و روغن رزماری

ترکیب سفیده تخم مرغ و روغن رزماری برای ترمیم موی آسیب دیده توسط گرمای وسایلی مثل سشوار یا اتو مفید است.

شستشوی صورت با عسل گیاه مورد

این توصیه شاید کمی غیر معمول به نظر برسد اما اگر در صبح صورت را مرطوب کنید و سپس عسل روی آن بزنید و پوست را با آن شستشو دهید نتیجه اش را مشاهده می کنید. چون عسل خاصیت آنتی باکتری دارد و به عنوان پاک کننده و سفت کننده پوست به شما کمک می کند.

ماسک صورت یخی

یکی از سوپر مدل های ویکتوریا سکرت گفته است که هر شب قبل از خواب روی صورتش یخ می گذارد. این کار باعث می شود که منافذ پوست کوچک شود و صبح با یک صورت شاداب و شفاف از خواب بیدار شویم.

اسکراب بدن نارگیل

برای داشتن بهترین اسکراب بدن که پوست شما را لطیف و تمیز و درخشان کند، یک پیمانه روغن نارگیل را با دو پیمانه شکر قهوه ای ترکیب کنید و روی تمام بدن بزنید.

ماسک صورت سفیده تخم مرغ

یکی از مدل های چینی می گوید در کشورش از قدیم تا به امروز سفیده تخم مرغ را به عنوان یک ماسک زیبایی استفاده می کنند و او نیز این را یاد گرفته و تکرار می کند. به همین دلیل است که پوستی صاف و درخشان دارد.

شستشوی مو با ماءالشعیر

آبی که از جو به دست می آید برای سلامت و رشد مو بسیار مفید است. می توانید در حمام موهایتان را با آبجو آبکشی کنید تا پرپشت، بلند و قوی بشوند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha