یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 150625

اگر به دنبال غذایی هستید که فورا احساس گرسنگی را برطرف کند، می توانید روی سفیده تخم مرغ حساب کنید. سفیده تخم مرغ به طور متوسط 14 کیلو کالری دارد و سرشار از پروتئین است.

سلامت نیوز: اگر به دنبال غذایی هستید که فورا احساس گرسنگی را برطرف کند، می توانید روی سفیده تخم مرغ حساب کنید. سفیده تخم مرغ به طور متوسط 14 کیلو کالری دارد و سرشار از پروتئین است.

به گزارش سلامت نیوز، قدس آنلاین نوشت: نوشیدن یک لیوان آب شناخته شده ترین روش رفع گرسنگی است که بسیار در دسترس و کم کالری است. آب با پرکردن معده احساس سیری را در پی دارد. نوشیدن مرتب آب در طول روز احساس گرسنگی را در طولانی مدت کاهش می د هد. البته می توان چند قطره آب لیمو نیز به آب اضافه کرد که بدون کالری و البته نیرو بخش است.

میوه ها و سبزیجات

گرچه آب روش مناسبی برای غلبه بر گرسنگی است اما نیازهای غذایی بدن را تامین نمی کند و اگر احساس گرسنگی بعد از 10 دقیقه همچنان ادامه داشت لازم است تا میان وعده ای میل شود.

میوه ها و سبزیجات به عنوان خوراکی های سرشار از فیبر، آب را جذب می کنند و باعث تورم معده می شوند. سیب یکی از بهترین میوه ها برای رفع گرسنگی است که کالری کمی دارد و به خاطر تورم در معده باعث ایجاد احساس سیری می شود. همراه داشتن مقداری میوه تازه برای جبران گرسنگی های جزئی در طول روز مفید است.

تخم مرغ و لبنیات

اگر به دنبال غذایی هستید که فورا احساس گرسنگی را برطرف کند، می توانید روی سفیده تخم مرغ حساب کنید. سفیده تخم مرغ به طور متوسط 14 کیلو کالری دارد و سرشار از پروتئین است. این در حالی است که پروتئین ها احساس سیری را در پی دارند. شیر و ماست نیز همین تاثیر را دارند اما زرده تخم مرغ بسیار چرب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha