عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از نشست امروز این کمیسیون با مسئولان سازمان بیمه سلامت خبر داد.

سلامت نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از نشست امروز این کمیسیون با مسئولان سازمان بیمه سلامت خبر داد.

احمد آریایی‌نژاد در گفت وگو با خانه ملت،‌ درباره دستور کار امروز یکشنبه (17 خرداد) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود:‌ اعضای این کمیسیون امروز نشستی را در محل سازمان بیمه سلامت و با مسئولان آن برگزار کردند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف از نشست مذکور استماع گزارش سازمان بیمه سلامت و مشکلات پیش روی این سازمان بود، ادامه داد: قصه همیشه تکراری کمبود اعتبارات تنها معضل جدی پیش‌روی این سازمان به شمار می‌رفت که رئیس جدید سازمان بیمه سلامت عنوان کرد برای تحقق برنامه‌های خود نیازمند تزریق اعتبارات هستیم.

وی تاکید کرد:‌ اعتبار 1400 میلیارد تومانی سازمان بیمه سلامت از مطالبات جدی رئیس این سازمان بود که از مجلس درخواست کمک برای تحقق این اعتبارات را داشتند.

این نماینده مردم درمجلس نهم، تاکید کرد:‌ واقعیت آن است که مدیریت درست در کنار تامین منابع مالی باید وجود داشته باشد تا بتوان اقدامات سازمانی درخور توجه واقع شود چراکه در غیر این صورت هر اندازه اعتبار اختصاص یابد هیچ‌یک از برنامه‌ها محقق نمی‌شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ گزارش عملکرد مسئولان سازمان بیمه سلامت و اقداماتی که تاکنون برای بیمه شدن افراد صورت گرفته از دیگر موضوعات مطرح شده در نشست امروز به شمار می‌رفت.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha