رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، عنوان کرد: سازمان نظام پزشکی امیدوار است با همکاری وزارت بهداشت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بتواند در خصوص افزایش تعرفه‌های پزشکی اقدامی انجام دهد.

امیدوار به افزایش تعرفه‌های پزشکی هستیم/ معاون اول رئیس‌جمهوری جواب نامه را نداده است

سلامت نیوز: رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، عنوان کرد: سازمان نظام پزشکی امیدوار است با همکاری وزارت بهداشت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بتواند در خصوص افزایش تعرفه‌های پزشکی اقدامی انجام دهد.

دکتر عباس آقازاده مسرور در گفت‌و‌گو با آنا، با اشاره به نامه‌ سازمان نظام پزشکی به معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر تغییر تعرفه‌ها در هیات دولت، گفت: زمانی که تعرفه‌های پزشکی در شورای عالی بیمه تصویب و به هیات دولت ارسال شد متاسفانه تعرفه‌ها دستخوش تغییراتی شدند که پس از ابلاغ مورد اعتراض بسیاری از پزشکان قرار گرفت. بر این اساس سازمان نظام پزشکی نامه‌ای را جهت اعتراض به معاون اول رئیس جمهوری ارسال کرد که متاسفانه تاکنون پاسخ داده نشده است.

وی با بیان اینکه دکتر زالی رئیس سازمان نظام پزشکی هم چنان در حال پیگیری است، گفت: وزیر بهداشت نیز با ما هم عقیده است بر همین اساس بنده و دکتر زالی از دفتر وزارت بهداشت درخواست کردیم تا جلسه‌ای را با حضور وزیر بهداشت جهت بررسی این مساله هماهنگ کنند و امید است با همکاری وزارت بهداشت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بتوانیم اقدامی را انجام دهیم.

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در ادامه با توجه به نگرانی پزشکان عمومی در خصوص تعرفه‌های اعلام شده، اظهار کرد: ما به شدت پیگیر این موضوع هستیم زیرا اعتقاد ما بر این است در این تغییرات تعرفه‌ای پزشکان عمومی بیش از سایر پزشکان متضرر شدند و ما وظیفه خود می‌دانیم به شدت از حقوق این قشر حمایت کنیم و امید است به جایگاهی دست پیدا کنیم تا پزشکان عمومی جایگاه خود را در نظام سلامت پیدا کنند، زیرا اگر جایگاه این پزشکان احیا شود خود به خود حق الزحمه آنها قطعا تضمین می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha