دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی، سرهنگ رضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در این رابطه اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره غرق‌شدگی در دریاچه اوان، عوامل کلانتری معلم کلایه برای بررسی موضوع سریعا به محل اعزام شدند.

سلامت نیوز: به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی، سرهنگ رضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان قزوین در این رابطه اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره غرق‌شدگی در دریاچه اوان، عوامل کلانتری معلم کلایه برای بررسی موضوع سریعا به محل اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در بررسی‌های به عمل آمده توسط عوامل انتظامی در محل مشخص شد جوان 32 ساله در این دریاچه به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا غرق شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اعلام کرد: این جوان توسط غریق نجات اوان از داخل دریاچه بیرون آورده شد و در آمبولانس در هنگام انتقال به درمانگاه فوت کرد.
سرهنگ اکبری هشدار داد: با توجه به گرم شدن هوا به جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به شنا توصیه می‌شود دریاچه‌ها و رودخانه‌ها حریم امنی برای شنا نیست و از مکان‌های ایمن و استخر برای شنا استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مريم ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    1 0
    متاسفانه در روز حادثه ما اونجا بوديم و شاهد از دست رفتن جون يك انسان بوديم كسي كه به خاطر نبودن امكانات كافي خيلي راحت جلو چشم تمام مردمي كه فقط ميتونستند دعا بخونند از دست رفت و بدتر ازهمه اينكه خانواده محترم شون شاهد مرگ عزيزشون بودند فقط اينكه اگه يك كپسول اكسيژن اونجا وجود داشت تا اومدن آمبولانس ايشون دوام مياورد . حتي گروهي كه داوطلبانه براي جمع اوري زباله اونجا حضور داشتند تلاش كردند كه ايشون. و نجات بدند ولي متاسفانه مردم هميشه تاوان بي كفايتي مسولين و بايد بدند. از ماست كه بر ماست شايد باز هم بايد تاوان داد ...