مرد معتاد که همسرش را کشته بود دیروز پای میز محاکمه ایستاد و گفت که تحت‌تاثیر مصرف مواد مخدر دست به جنایت زده است. این مرد با حکم پنج قاضی دادگاه به قصاص محکوم شد.

سلامت نیوز: مرد معتاد که همسرش را کشته بود دیروز پای میز محاکمه ایستاد و گفت که تحت‌تاثیر مصرف مواد مخدر دست به جنایت زده است. این مرد با حکم پنج قاضی دادگاه به قصاص محکوم شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه فرهیختگان، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی و با حضور چهار مستشار تشکیل شد، ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.


او گفت: «حسین 55 ساله متهم است که بامداد سی‌ام دی 92 همسر 50 ساله‌اش به نام پروین را در خانه‌اش در پیشوای ورامین کشته و همان‌جا بازداشت شده است. اکنون با توجه به مدارک موجود در پرونده برایش اشدمجازات می‌خواهم.»


سپس سه دختر قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و با گذشت از خون مادرشان، پدر قاتل را بخشیدند. زهرا 20 ساله در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: «پدرم از چند سال پیش معتاد شده بود. او به خاطر اعتیاد به مواد مخدر بدخلق و بهانه‌گیر شده بود و بی‌دلیل با مادرمان دعوا می‌کرد و سرانجام هم تحت‌تاثیر مصرف مواد مادرمان را کشت. اما چون می‌دانیم با قصاص پدرمان، مادرمان زنده نمی‌شود از قصاص او گذشت می‌کنیم. ما راضی به مرگ پدرمان نیستیم.»  پدرزن متهم اما وقتی روبه‌روی پنج قاضی ایستاد برای دامادش حکم قصاص خواست. پیرمرد گفت: «دخترم سال‌ها با بدرفتاری‌های دامادم ساخت و با او زندگی کرد اما این مرد بی‌دلیل دخترم را کشت. من به هیچ قیمتی از خونخواهی گذشت نمی‌کنم و او باید قصاص شود.»


 سپس حسین پشت تریبون دفاع ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: «همراه همسر و دخترانم برای سفر به شمال رفته بودیم. نیمه‌شب به تهران رسیدیم و من که خسته بودم پس از مصرف مواد خوابیدم. صبح زود پروین مرا بیدار کرد تا به سرکار بروم. به او گفتم حالم خوب نیست اما شروع به فحاشی کرد. به او گفتم آرام باشد تا بچه‌ها بیدار نشوند اما با لگد به صورتم کوبید. من هم که حال طبیعی نداشتم با کارد آشپزخانه چند ضربه به او زدم. وقتی همسرم غرق خون روی زمین افتاد به خودم آمدم و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم اما کار از کار گذشته بود.»


او ادامه داد: «من زنم را دوست داشتم. 22 سال با او زندگی کردم و هرگز راضی به مرگش نبودم اما اعتیاد زندگی‌ام را تباه کرد. قبل از اعتیاد در یک کارخانه کار می‌کردم اما به خاطر اعتیادم اخراج شدم. کار درست و حسابی نداشتم و تازگی در یک مغازه مشغول به کار شده بودم. همسرم به خاطر من سختی‌های زیادی را تحمل کرد. او هم در این زندگی افسرده و عصبی شده بود. من شرمنده پدر همسرم و دخترانم هستم.»در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و حسین را به قصاص محکوم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha