رییس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا(ع) مشهد وضعیت جسمانی اکثر زائران خارجی بستری در این مرکز را پایدار و مطلوب اعلام کرد.

سلامت نیوز: رییس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا(ع) مشهد وضعیت جسمانی اکثر زائران خارجی بستری در این مرکز را پایدار و مطلوب اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر عبدالله بهرامی اظهار داشت: در پی بروز علائم تهوع، سرگیجه، افت فشارخون و افت هوشیاری جمعی از زائران عرب زبان از کشور عربستان در یکی از هتل‌های مشهد تا کنون 32 بیمار شامل 15 زن و مرد و 17 کودک به این مرکز مراجعه کردند که با اقدامات مراقبتی و درمانی، در حال حاضر اکثر این بیماران در وضعیت جسمانی پایدار و مطلوب قرار دارند و ممکن است در صورت ادامه روند بهبودی، تعدادی از آنها تا پایان وقت امروز مرخص شوند.
دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بهرامی با اشاره به اینکه از این تعداد بیمار بستری، سه کودک صبح امروز و بقیه روز گذشته با علائم مشابه دراین مرکز بستری شده‌اند، خاطر نشان کرد: علت اصلی بروز این بیماری در زائران در دست بررسی است و پس از دریافت نتیجه، به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی تصریح کرد: علاوه بر این تعداد بیمار بستری، در پی این عارضه متاسفانه چهار کودک سه تا 14 ساله جان خود را از دست دادند که سه تن از این کودکان در بیمارستان امام رضا(ع) و یک کودک دیگر نیز در بیمارستان موسی ابن جعفر(ع) فوت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha