مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی درباره بازگشت کودکان کار به تحصیل گفت: در این راستا طرح عقب ماندگی تحصیلی کودکان کار در بهزیستی اجرا می ‌شود.

سلامت نیوز: مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی درباره بازگشت کودکان کار به تحصیل گفت: در این راستا طرح عقب ماندگی تحصیلی کودکان کار در بهزیستی اجرا می ‌شود.

ولی الله نصر در گفت و گو با پانا، با اشاره به اهمیت تحصیل در میان دانش آموزان اظهار داشت: در قانون اساسی هم به تحصیل اهمیت زیادی داده شده و ارگان های مربوطه باید زمینه تحصیل را برای افراد به ویژه در سنین کودکی و نوجوانی فراهم کنند.


مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان سازمان بهزیستی درباره اقدامات انجام شده برای تحصیل کودکان آسیب دیده و کار گفت: در سال گذشته طرحی در دستور کار سازمان بهزیستی قرار گرفت مبنی بر عقب ماندگی تحصیلی کودکان کار که قرار این کودکانی که از تحصیل بازمانده اند، شرایط ادامه تحصیل آن ها فراهم شود.


وی با بیان اینکه 3 میلیارد تومان برای اجرای طرح تخصیص یافته است، تصریح کرد: این طرح در استان های تهران، البرز، خوزستان و فارس، سیستان و بلوچستان و خراسان اجرا خواهد شد.


همچنین باقرزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی پیش از این در گفت و گو با خبرنگار پانا از اجرای مصوبه دولت مبنی بر پیگیری آموزش کودکان در معرض آسیب با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال 94 خبر داده و اعلام کرد: طبق مصوبه دولت سازمان نهضت سواد آموزی موظف است در ارتباط با شناسایی افراد و جذب کودکان در معرض آسیب با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوع آموزش این کودکان را دنبال کند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha