:معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از یک نمایشگاه نقاشی کودکان خیابانی و کار که در محل انجمن MS ایران در تهران برپا شده بود از ضرورت پیگیری ثبت روز لغو کار کودک در تقویم رسمی کشور خبر داد.

سلامت نیوز:معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از یک نمایشگاه نقاشی کودکان خیابانی و کار که در محل انجمن MS ایران در تهران برپا شده بود از ضرورت پیگیری ثبت روز لغو کار کودک در تقویم رسمی کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، شهیندخت مولاوردی عصر دوشنبه با بیان این مطلب به ثبت روز 12 ژوئن (22 خردادماه) در تقویم بسیاری از کشورها به این نام اشاره و افزود: ضرورت دارد تا با همکاری همه دستگاه های مرتبط با این حوزه این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: این کار به عنوان اقدامی در جهت جلب توجه هر چه بیشتر آحاد جامعه به ضرورت جلوگیری از کار کودکان و توجه به اهمیت ادامه تحصیل این قشر از جامعه انجام شده است.

مولاوردی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا که از وی در مورد آمار کودکان کار و میزان ابتلای آنان به برخی بیماری ها و یا میزان اعتیاد آنها هم گفت: متاسفانه تاکنون آمارگیری صحیح و دقیقی در این زمینه صورت نگرفته است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: که تهیه این آمار بسیار ضروری و لازم است تا دولت از شمار این افراد اطلاعات بسیاری دقیق و کاملی داشته باشد و بتواند برای هرگونه برنامه ریزی و اقدام عملی با استناد به آنها اقدام شایسته ای انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha