سازمان نظام پزشكی جمهوری اسلامی ایران، در آستانه فرارسیدن یوم الله 22 بهمن طی بیانیه‌ای از جامعه پزشكی كشور خواست كه با حضور شكوهمند و گسترده خود در راهپیمایی این روز بزرگ، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و گرامیداشت خاطره این روزهای الهی، برگ درخشان دیگری بر صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی بیفزایند.

در بیانیه سازمان نظام پزشكی جمهوری اسلامی به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آمده است:« در آستانه چهارمین دهه از حیات پرصلابت انقلاب اسلامی، دهه شكوهمند فجر را مایه مباهات خویش می‌دانیم و خداوند را شاكریم كه در بهمن‌ سال 1357، ظلمت طاغوت با انفجار فجر شكست و انوار مهر ولایت از افق شكوهمند بهمن در میهن عزیزمان تابید.

سی‌امین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم كه نتایج غرورآفرین این انقلاب مردمی روز به روز آشكارتر و مشهودتر می‌شود.‏ با اندک نگاهی به گذشته پرافتخار ملت ایران در دوره سی ساله عزت و اقتدار و برآورد دستاوردهای این انقلاب، در حقیقت شگفتی‌ها و افق‌های دست نیافتنی ملت در بهمن 57 اینک به عنوان حقیقت و واقعیتی ملموس و انکار ناپذیر به وقوع پیوسته است.

جامعه پزشكی كشور مفتخر است كه در ایام پرشكوه پیروزی انقلاب و سال‌های سخت دفاع مقدس نمونه بارزی از فداكاری و ایثار مردم شریف این مرز و بوم بود و صحنه‌های شگفتی از خدمت وعشق به اسلام و انقلاب و مردم را به نمایش گذاشت.

راهپیمایی با شكوه 22 بهمن فرصتی برای نمایش اقتدار، استواری، وحدت و اراده جمعی ملت ایران در رویارویی با تهدیدها و زیاده ‌خواهی‌های دشمنان نظام و انقلاب و دفاع از دستاوردهای علمی دانشمندان، نخبگان و محققان ایرانی است.

آنچه که در بزرگداشت این روز اهمیت دارد ضرورت بازخوانی و تأكید مجدد بر آرمان‌های انقلاب و اندیشه‌های والای امام راحل است که در الگوی مردمسالاری دینی متجلی شد.

سازمان نظام پزشكی جمهوری اسلامی ایران با تبریك یوم‌الله بیست ‌و دوم بهمن به حضور رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران، از مردم شریف و هوشمند ایران اسلامی به ویژه جامعه محترم پزشكی كشور دعوت می‌كند با حضور شكوهمند و گسترده خود در راهپیمایی این روز بزرگ، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و گرامیداشت خاطره این روزهای الهی، برگ درخشان دیگری بر صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی بیفزایند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha