سلامت نیوز: پسری افغانی كه دو سال پیش زنی مسن را پس از برقراری ارتباط نامشروع، در خانه‌اش به قتل رسانده بود انگیزه خود از این اقدام را «اختلاف مالی با مقتول» اعلام كرد.

صبح روز گذشته در شعبه ٧١ داگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی، پسری ٢٣ ساله پشت جایگاه ایستاد تا درباره روزی حرف بزند كه زنی مسن را به قتل رسانده بود.

او درباره روز حادثه گفت: «آبان ماه ٩١ بود كه برای برقراری ارتباط نامشروع با مقتول همراه چهار نفر دیگر از دوستانم به خانه‌اش رفتم. مقتول سر قیمت با دوستانم درگیر شد و آنها خانه را ترك كردند. اما من كه عصبانی شده بودم، یك پارچه را دور گردنش انداختم و آنقدر فشار دادم كه خفه شد. نمی‌دانستم دارم چه كار می‌كنم. بعد از آن از خانه خارج شدم و فرار كردم. »

متهم كه پس از مدتی مخفی شدن سرانجام با ردگیری شماره تماسش از سوی پلیس دستگیر شده بود در دادگاه با اظهار پشیمانی به سمت اولیای دم رفت و به پای آنها افتاد و گفت: من پشیمانم. مرا ببخشید.

در پایان جلسه دادگاه، شوهر و فرزند مقتول كه پیش از این تقاضای قصاص متهم را داشتند، این‌بار سكوت كردند. آنها می‌خواستند با سایر اعضای خانواده درباره بخشیدن متهم مشورت كنند.

منبع :روزنامه اعتماد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha