چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

سلامت نیوز:مرد شیطان صفتی که با ربودن دختری ۳ ساله او را در پارک مورد آزار و اذیت قرار داده بود با رأی دادگاه به ۱۵ سال حبس و شلاق محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مرد شیطان صفتی که با ربودن دختری ۳ ساله او را در پارک مورد آزار و اذیت قرار داده بود با رأی دادگاه به ۱۵ سال حبس و شلاق محکوم شد.

اواسط دی‌ماه سال گذشته مردی با پلیس تماس گرفت و گفت فردی را در حال كودك‌آزاری در پارك دیده و با او درگیر شده است. دقایقی بعد گروهی از مأموران كلانتری 117جوادیه راهی محل حادثه شدند. مردی كه شاهد این حادثه تلخ بود به مأموران گفت: مشغول ورزش‌كردن در پارك بودم كه متهم و دختربچه را روی یكی از سرسره‌های پارك دیدم.

دختر كه سن چندانی نداشت و یك نان سنگك در دستش بود، گریه می‌كرد اما مرد به گریه‌های او توجهی نمی‌كرد و در حال آزار او بود. من هم با آن مرد درگیر شدم و دختربچه را از چنگش نجات دادم. در ادامه مأموران با گشتزنی در آن حوالی متهم را بازداشت كردند. وی در شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران توسط بازپرس مدیرروستا تحت بازجویی قرار گرفت و با اعتراف به آزار و اذیت دختر بچه گفت: دختربچه را درحالی‌كه یك نان در دستش بود و می‌خواست از خیابان عبور كند دیدم و او را به بهانه بازی‌كردن به پارك بردم.

ابتدا با دادن شكلات او را سرگرم كردم و در ادامه او را روی یكی از سرسره‌ها بردم و مورد آزار و اذیت قرار دادم.بررسی سوابق این مرد 42ساله كه متاهل و دارای 2فرزند است نشان می‌دهد او پیش از این 2بار به اتهام آزار و اذیت كودكان دستگیر و زندانی شده است.

در چنین شرایطی پرونده اتهامی‌اش با صدور قرار مجرمیت و كیفرخواست به اتهام آدم‌ربایی و رابطه نامشروع به شعبه 1142مجتمع قضایی بعثت فرستاده شد. در جلسه محاكمه متهم بار‌دیگر به آزار دختر بچه 3ساله اعتراف كرد و گفت با وسوسه شیطانی دست به چنین كاری زده است. با وجود این، قاضی دادگاه وی را مجرم تشخیص داد و او را به اتهام آدم ربایی به تحمل 15سال حبس و به اتهام رابطه نامشروع به تحمل 90ضربه شلاق محكوم كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha