رئیس کمیسیون آموزشی دانش‌آموختگان پزشکی خارجی (ECFMG) آمریکا با ارسال نامه‌ای از رئیس کل سازمان نظام پزشکی جهت پیگیری تعلیق تایید مدارک پزشکان ایرانی قدردانی کرد.

پاسخ رئیس کمیسیون آموزشی دانش‌آموختگان پزشکی خارجی آمریکا به نامه نظام پزشکی

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون آموزشی دانش‌آموختگان پزشکی خارجی (ECFMG) آمریکا با ارسال نامه‌ای از رئیس کل سازمان نظام پزشکی جهت پیگیری تعلیق تایید مدارک پزشکان ایرانی قدردانی کرد.

به گزارش سلامت نیوز پاسخ رئیس کمیسیون آموزشی دانش آموختگان در پی نامه علیرضا زالی به شرح ذیل است:

«از نامه شما که در روز 31 مه 2015در مورد تأیید مدارک پزشکان ایرانی به اینجانب ارسال شد، بسیار سپاسگزارم. از اینکه در مورد این موضوع مهم، شخصاً و به طور مستقیم با من تماس گرفتید، کمال تشکر را دارم.

شما در نامه 31 مه 2015 آمادگی خود را جهت همکاری با کمیسیون آموزشی دانش آموختگان پزشکی خارجی و در راستای رسیدن به راه حلی برای مشکل پیش آمده، ابراز داشتید که از این بابت صمیمانه از شما متشکرم.

باعث خرسندی من است که به شما اعلام کنم، در تاریخ 5 ژوئن2015، مقامات دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (OFAC) به کمیسیون آموزشی دانش‌آموختگان پزشکی خارجی اعلام نمودند که این کمیسیون مجاز است در پروسه تأیید مدارک پزشکی صادر شده در ایران فعالیت داشته باشد. در نتیجه، ما کار رسیدگی به درخواست تأیید مدارک پزشکی صادر شده در ایران را از سر گرفتیم.

از شکیبایی و همکاری تمام افراد دخیل در این پروسه سپاسگزاریم.

ما مشتاقیم که چون گذشته پروسه تأیید مدارک برای تمام پزشکان و سازمان هایی که خدمتگذارشان هستیم  را با بالاترین درجه کیفیت انجام دهیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین معصومی ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    0 0
    سلام احتراما به استحضار جنابعالی می رساند نظر به اینکه این شرکت در راستای اهداف توسعه ای استان و کشور عزیزمان قصد دارد تا در راستای توسعه صنعت نوین توریسم سلامت نسبت به احداث شهرک فوق پیشرفته ای مطابق با سطح استانداردهای جهانی به عنوان قطب خدمات پزشکی و توریسم سلامت کشور و خاورمیانه بنام شهرک توریستی ، تفریحی و گردشگری سلامت اقدام نماید و نظر به اهمیت موضوع گردشگري سلامت که شامل زمینه های "گردشگري پزشکي"، "گردشگري صحت" و"گردشگري پيشگيرانه" بوده و توسعه این صنعت را مي تواند به عنوان يک استراتژي ملي قلمداد نمود که علاوه بر استفاده بهينه از سرمايه هاي داخلي می تواند موجبات افزايش درآمد های ارزی کشور را فراهم نموده و به عنوان يک بازوي امنيت ملي عمل نماید از طرفی نظر به اینکه در حال حاضر بازار گردشگري سلامت به عنوان يکي از صنايع درآمدزا و رقابتي در دنيا مطرح می باشد و از حوزه هاي نوين گردشگري پيشرفته محسوب می گردد ما شاهد وجود رقابت های منطقه ای و جهانی کشورها برای بدست آوردن سهم بزرگتری از این صنعت در سطح جهانی و منطقه هستیم نکته حائز اهمیت در این خصوص توجه به وجود بسترهای مناسب خدمات پزشکی بخصوص وجود موج وسیعی از نیروهای متخصص و برجسته داخلی و گرایشات و پتانسیل های بالای منطقه ای جهت استفاده از امکان های بالفعل استان عزیزمان می باشد