معاون طب سنتی وزیر بهداشت گفت: طرح تحول نظام سلامت از رضایتمندی بالای مردم تا به امروز برخوردار بوده است.

سلامت نیوز:معاون طب سنتی وزیر بهداشت گفت: طرح تحول نظام سلامت از رضایتمندی بالای مردم تا به امروز برخوردار بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از   سلامت خبرگزاری ایسنا،دکتر محمود خدادوست گفت: برگزاری همایش پزشکی و آموزه‌های قانونی و مطرح کردن مشکلات شایع و رایج پزشکان و کادر درمانی قطعا به بالا بردن سطح آگاهی پزشکان منتهی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پزشکان با وجود تلاشی که انجام می‌دهند اگر به قوانین حوزه کاری خود آگاه نباشد ممکن است به بیمار آسیب برساند، اظهار کرد: پزشکی که به قوانین خود آگاه نیست در زمان ایجاد مشکل نمی‌تواند پاسخگوی مراکز نظارتی و قضایی باشد از این رو برگزاری سمینارهای آموزشی برای آگاهی بخشیدن به جامعه پزشکان است تا بتوانند قواعد و قوانین حرفه خودشان را بهتر بشناسند و با آگاهی کامل فعالیت کنند.

وی با اعلام اینکه با ارزیابی‌های صورت گرفته نهاد‌های مختلف تحقیقاتی و نظارتی طرح تحول نظام سلامت از رضایتمندی بالای مردم تا به امروز برخوردار بوده است، یادآور شد: در طرح تحول نظام سلامت پرداختی مردم به زیر 10درصد و تا حدود شش درصد رسیده و خوشبختانه علاوه بر اینکه این پرداختی کاهش یافته است، شرایط خدمات‌دهی به مردم نیز مطلوب‌تر شده است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت یک حمیت حاکمیتی نظام بوده، افزود: دولت با تمام توان در حال اجرای این طرح است و این طرح باقوت ادامه می‌یابد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha