رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از یکسان‌سازی دفترچه‌های بیمه پایه خبر داد و گفت: فرانشیز و قدرت دفترچه‌های بیمه پایه یکسان می‌شود.

فرانشیز و قدرت دفترچه‌های بیمه پایه یکسان می‌شود

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از یکسان‌سازی دفترچه‌های بیمه پایه خبر داد و گفت: فرانشیز و قدرت دفترچه‌های بیمه پایه یکسان می‌شود.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره ارتقای دفترچه‌های بیمه اظهار داشت: طی جلساتی که وزیر تعاون و دولت داشتند منوط به این شد که خدمات پایه، یکسان سازی شود و فرانشیز نیز یکسان شود که این مسئله نیز به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به اینکه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول اجرای یکسان‌سازی دفترچه‌های بیمه پایه را دادند، ادامه داد: براین اساس قدرت دفترچه‌های بیمه یکسان می‌شود و خدمات پایه برای بیمه‌شدگان یکسان خواهد شد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به ارتقای دفترچه‌های بیمه که در گذشته به اندازه یک دفترچه یادداشت نیز اعتبار نداشتند، گفت: هم اکنون افراد با این دفترچه‌ها به بیمارستان‌های دولتی مراجعه می‌کنند و برای دریافت خدمات سلامت در شهرها فقط 5 درصد فرانشیز می‌پردازند و روستاییان نیز3 درصد فرانشیز پرداخت می‌کنند.

شهریاری در پایان خاطرنشان کرد: برای ارتقای خدمات سرپایی نیز با وزیر بهداشت صحبت‌هایی کردیم البته ما موظفیم خدمات در بیمارستان‌های دولتی که افراد مایلند از آن بهره ببرند را فراهم کنیم و اگر افرادی هم می‌خواهند از خدمات بخش خصوصی بهره‌مند شوند این مسئله در اختیار تصمیم خودشان است ولی ما موظفیم خدمات بیمارستان دولت را به طور کامل فراهم کنیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha