معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از موادمخدر، سرقت و خشونت بیشترین جرایمی هستند که توسط جوانان در کشور انجام می‌شوند. محمود گلزاری اظهار كرد: طرح‌های بسیار زیادی برای حل مشکلات جوانان در این وزارتخانه در حال اجراست و نگاه ویژه‌ای برای حل مشکلاتی همچون اشتغال، سلامت، مسکن و ازدواج جوانان در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد.

سلامت نیوز:معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از موادمخدر، سرقت و خشونت بیشترین جرایمی هستند که توسط جوانان در کشور انجام می‌شوند. محمود گلزاری اظهار كرد: طرح‌های بسیار زیادی برای حل مشکلات جوانان در این وزارتخانه در حال اجراست و نگاه ویژه‌ای برای حل مشکلاتی همچون اشتغال، سلامت، مسکن و ازدواج جوانان در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه قانون، او افزود: جمعیت جوانان کشور بیش از 23 میلیون نفر است که  باید از وجود این ظرفیت عظیم برای ارتقای کشور در جهت منافع ملی بهره‌مند شد. گلزاری بااشاره به آمار نگران‌کننده اعتیاد جوانان به موادمخدر اظهار كرد: در شرایط فعلی طبق آمار بیش از 3 میلیون جوان دچار اعتیاد به موادمخدر هستند و 45 درصد زندانیان را این قشر تشکیل می‌دهند.


 سن اعتیاد در کشور پایین آمده است. همچنین بعد از موادمخدر، سرقت و خشونت بیشترین جرایمی هستند که توسط جوانان در کشور انجام می شوند. گلزاری به وجود 11 میلیون و 240 هزار مجرد زیر 35 سال در کشور اشاره کرد و گفت: سالیانه 160 هزار طلاق در کشور انجام می‌شود که 60 درصد آن را زنان مطلقه زیر 30 سال تشکیل می‌دهند. نكته های معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص آسیب های اجتماعی جوانان در حالی مطرح می شود كه متولی اصلی توجه به نیازهای جوانان دستگاه‌هایی چون وزارت ورزش و جوانان است و می توان با هدفمند تر كردن برنامه های حوزه جوانان از میزان آسیب ها كم كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha