شهردار تهران گفت:باید مشکلات محرومان و نیازمندان شناسایی و در اسرع وقت با همکاری خیرین، ائمه جماعات و شهرداری برطرف شود.

سلامت نیوز:شهردار تهران گفت:باید مشکلات محرومان و نیازمندان شناسایی و در اسرع وقت با همکاری خیرین، ائمه جماعات و شهرداری برطرف شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آریا، محمد باقر قالیباف شهردار تهران در همایش سراسری علما و ائمه جماعت مساجد تهران اظهارداشت:در حال حاضر 200 هزار خانوار در شهر تهران داریم که به نان شب خود محتاج هستند.


قالیباف افزود:بنده به عنوان خدمتگذار کوچکی در مدیریت شهری در آستانه ماه مبارک رمضان در این مراسم حاضر شدم.
وی با اشاره به اینکه نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران به برکت امام، شهدا و روحانیون پیروزی‌های پی‌درپی را داشته است، افزود: خدا را شاکریم که در این عصر حضور داریم.
شهردار تهران تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که بنده بارها به همکاران خود عرض کرده‌ام این است که در جامعه اسلامی دو نقطه منفی نباید داشته باشیم و باید تلاش شود که دو نقطه مثبت در جامعه وجود داشته باشد.
به گفته قالیباف فقر و تکاسر دو نقطه منفی است که در جامعه نباید وجود داشته باشد و در مقابل تعلیم و تکریم باید در جامعه نهادینه شود.
شهردار تهران با اشاره به اینکه ما در شهر تهران 500 الی 600 هزار خانواده داریم که وضع مالی مناسبی را دارند، گفت: در مقابل 200 هزار خانواده در شهر داریم که به نون شب خود محتاجند و ما می‌توانیم با مشکلات این افراد را با محوریت مساجد برطرف کنیم.
قالیباف اظهار امیدواری کرد ائمه جماعت با برنامه ریزی دقیق‌تر، مشکلات زندگی افراد در مجاورت مساجد شناسایی و در جهت رفع آنها با مشارکت شهرداری تهران اقدام نمایند.
قالیباف همچنین به برنامه‌ریزی شهرداری تهران در آستانه ماه مبارک رمضان جهت کمک به نیازمندان و محرومان اشاره کرد و گفت: در همین زمینه فروشگاه شهروند اجناس خود را با تخفیف 30 الی 40 درصدی در اختیار خیرین و نیکوکاران قرار خواهد داد تا از این طریق شهرداری تهران نیز سهم کوچکی در ارائه خدمات به نیازمندان و محرومان داشته باشد.
وی اظهار امیدواری کرد:مساجد بیش از گذشته فعالتر شوند ضمن اینکه شهرداری تهران نیز آمادگی هر نوع همکاری و همراهی را دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دکتر غلامحسین خورشیدی ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    0 0
    به نام خدا سلام.علی فرض صحت حرف آقای قالیباف، ایشان و امثال ایشان باید خجالت بکشند چون این وضعیت محصول سوء مدیریت امثال نامبرده است.
  • دکتر غلامحسین خورشیدی ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    0 0
    به نام خدا سلام.در نقدی که روز گذشته بر سخن شهردار تهران در خصوص وجود دویست هزار خانواده به نان شب محتاج در تهران نوشتم اشتباها سرانه چهل میلیون سرانه چهل میلیارد قید شده است که اصلاح و عذرخواهی می شود.