شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

شهردار منطقه۴قم گفت: حفظ فضای سبز به عهده بخش خصوصی است./شهردار جدید قم دستور تشکیل جلسه فوق العاده‌ای را داده است.

سلامت نیوز: شهردار منطقه۴قم گفت: حفظ فضای سبز به عهده بخش خصوصی است./شهردار جدید قم دستور تشکیل جلسه فوق العاده‌ای را داده است.

بعد از حدود یک سال از مرگ یک دختربچه به علت برق گرفتگی در یکی از بوستان‌های شهر قم، این بار پسربچه‌ای 12 ساله در یکی از فضاهای سبز قم، دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا در قم، پنجشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۳۹۴ و در ساعت ۲۰:۳۰، پسربچه‌ای ۱۲ ساله که در حال بازی در یکی از فضاهای سبز خیابان مفتح جنوبی در منطقه 4 شهر قم بود، بر اثر برق گرفتگی از دنیا رفت تا بازهم خاطره مرگ یک دختر بچه در یکی از بوستان‌های قم که حدود یک سال پیش اتفاق افتاده بود، در یادها زنده شود.

بلافاصله و پس از این اتفاق تلخ، «حاتمی فر» شهردار منطقه ۴ شهر قم اعلام کرد که «حفظ و نگهداری فضای سبز این محدوده بر عهده پیمانکار بخش خصوص بوده است» اما سؤال این جاست که مگر پیمانکار بخش خصوصی نظارت کننده نمی‌خواهد و حاتمی فر در شهرداری منطقه ۴ شهر قم چه می‌کند؟

طبق اعلام اولیه، از مشاهدات و بررسی‌های به عمل آمده، حاکی از آن است که ترانس برق تیر روشنایی آب شده و باعث بروز این حادثه شده است.

گویا «سیدمرتضی سقائیان نژاد» شهردار جدید قم، دستور تشکیل جلسه ای اضطراری در شهرداری منطقه ۴ و با حضور مدیران ارشد شهرداری قم را داده است تا این موضوع را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

-

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha