یک عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس از پیگیری طرح نحوه برخورد قانونی با پزشکان زیرمیزی‌ بگیر با همکاری مجلس و وزارت بهداشت و درمان خبر داد.

سلامت نیوز: یک عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس از پیگیری طرح نحوه برخورد قانونی با پزشکان زیرمیزی‌ بگیر با همکاری مجلس و وزارت بهداشت و درمان خبر داد.

رسول خضری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ پدیده زیرمیزی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است و وزارت بهداشت و مجلس هم عزم‌شان جزم است تا برخورد با این موضوع موضوع به صورت قانونی درآید.

وی با اشاره به پیگیری سازمان نظام پزشکی درباره‌ برخورد با پدیده‌ زیرمیزی اظهار کرد: اگر نظام پزشکی بتواند سریع‌تر این کار را انجام دهد قطعا در کارنامه‌ خودش برگ درخشانی است. اما به هر حال این طرح در دستور کار مجلس و وزارت بهداشت قرار دارد.

وی با تاکید بر این‌که «نظارت یکی از وظایف ذاتی مجلس و وزارت بهداشت است» گفت: برخی از کارها برون‌سپاری شده است، حتی یک سری خدمات 14گانه هم تعریف شد که در همین زمینه نظارت بر بحث پرونده‌های زیر میزی به نظام پزشکی ارجاع شد و سامانه تلفنی هم دراین راستا راه‌اندازی شد.

این عضو کمیسیون بهداشت درمان مجلس خاطرنشان کرد:‌ سازمان نظام پزشکی باید در این خصوص تعداد افرادی که مشخص شدند را صریحا اعلام کند تا برخورد با آن‌ها به طور جدی انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha