سلامت نیوز:مشاور مدیر عامل و مدیر کل امور استان های سازمان تأمین اجتماعی گفت: یک سوم منابع و مصارف سازمان تأمین اجتماعی مربوط به استان تهران است و بیشترین نیروهای سازمان در این استان شاغل هستند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر رضا امینی در شورای اداری مشترک ادارات کل بیمه ای استان تهران با بیان این مطلب، افزود: استان تهران به لحاظ اینکه مرکز سیاسی و اداری کشور بوده و دسترسی به مسئولان ارشد کشور و قوای سه گانه در آن به سهولت انجام می شود، حائز اهمیت است.
وی اظهار داشت: وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور، بر سازمان تأمین اجتماعی اثرگذار بوده و فشار اقتصادی و آثار تحریم این سازمان را نیز متأثر کرده است.
وی تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی جبهه اول نبرد با استکبار در اقتصاد است و باید با همدلی و همزبانی برای پیشبرد اهداف سازمان و از بین بردن آثار تحریم در آن تلاش کنیم.
مدیر کل امور استان های سازمان تأمین اجتماعی گفت: با مدیریت هوشمند و بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای برون رفت از وضعیت موجود باید تلاش کنیم و پتانسیل های خوبی نیز در استان تهران برای این زمینه وجود دارد.
وی افزود: نظام پیشنهادات ابزار مدیریتی است که فعال شده و به طور سیستمی در اختیار تمام همکاران قرار دارد و برای پیشبرد سازمان و انجام بهتر امور از همه کارکنان می خواهیم تا از این سیستم استفاده کرده و نظراتشان را برای اعتلای سازمان ارائه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha