یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

سلامت نیوز:حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور از بسته شدن پرونده حادثه مهاباد در وزارت کشور خبر داد و گفت: پرونده مهاباد مورد بررسی دقیق کارشناسان ما قرار گرفت و به جمع‌بندی لازم در این زمینه رسیدیم و مشخص شد که بیشترین علت وقوع تجمع در مقابل هتل تارای این شهر تحریک مردم از طریق شبکه‌های اجتماعی بوده است.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم وی افزود: پرونده این حادثه در وزارت کشور با شناسایی و بررسی دقیق حادثه بسته شد، حقیقتا حادثه مهاباد یک جریان ساختگی بود که اخبار خلاف واقعی در فضای مجازی ایجاد شد و خیلی از افرادی که در مقابل هتل تجمع کرده بودند با استناد به مسئله حیثیتی و ناموسی در آنجا جمع شده بودند.
معاون امنیتی با بیان این مطلب که اساسا مشکلی متوجه آن خانمی که خود را از طبقات بالای هتل به سمت پایین پرتاب کرد، نشده بود، اظهار داشت: اینکه آن فرد عامل مامور دستگاه اطلاعاتی باشد واقعیت نداشت و ما به این قطعیت رسیدیم که هیچ مامور دولتی و یا اطلاعاتی در این اتفاق دخیل نبوده است.
ذوالفقاری ادامه داد: آن فرد عامل هم‌اکنون در زندان است و رسانه‌ها می‌توانند برای مصاحبه نیز سراغ او بروند تا اساسا عدم وابستگی آن فرد به دستگاه‌های دولتی برای عده‌ای که هنوز هم دنبال چیز دیگری هستند ثابت شود.
ذوالفقاری خاطرنشان کرد: یک عده با اغراض سیاسی می‌خواستند وارد این موج شود تا مسئله را به شکلی دیگری مطرح کنند که با درایت مسئولان و معتدمین محلی این قائله ختم به خیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha