همزمان با کشف جسد پسر 14 ساله در پردیس، قاتل پسر و پدر میلیاردر به قتل اعتراف و صحنه جنایت را بازسازی کرد.

سلامت نیوز: همزمان با کشف جسد پسر 14 ساله در پردیس، قاتل پسر و پدر میلیاردر به قتل اعتراف و صحنه جنایت را بازسازی کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم، 23 دی ماه سال گذشته مردی با مراجعه به پلیس آگاهی از ناپدید شدن مرموز برادرش حمید و پسر 14 ساله او به نام دانیال خبر داد.

این مرد در شکایتش گفت برادرم وضع مالی خوبی دارد و در کار خرید و فروش املاک است. همسرش چند سالی است او را ترک کرده و برادرم با پسرش زندگی می کند. چند روز است با تلفن همراه او تماس می گیرم ولی پاسخگو نیست. به همین دلیل راهی خانه آنها در شمال شهر شدم که همسایه ها مدعی شدند برادرم و پسرش چند روزی است ناپدید شده اند.

در ادامه با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران تیمی از ماموران اداره مبارزه با آدم ربایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به پرونده شدند.

در حالی که دو هفته ای از گم شدن مرد میلیاردر و پسرش می گذشت ماموران در جریان نقل و انتقال و فروش اموال حمید قرار گرفتند.

بررسی ها مشخص کرد خانه، خودرو و موتورسیکلت گرانقیمت مرد میلیاردر فروخته شده که با پیگیری موضوع، ماموران موفق شدند پسر جوانی را که اقدام به نقل و انتقال اموال کرده بود، شناسایی و دستگیر کنند.

بازجویی ها از محمدرضا 32 ساله آغاز شد و او با انکار اطلاع از سرنوشت مرد میلیاردر و پسرش گفت: من و حمید دوست بودیم و کارهای نقل و انتقال اموال او را انجام می دادم. چند روز قبل حمید پیش من آمد و مدعی شد بدهی سنگینی دارد و می خواهد اموالش را بفروشد، من هم برایش مشتری پیدا کردم و پس از فروش خودرو، خانه و موتورسیکلتش دیگر خبری از او ندارم.

با دستور بازپرس پرونده، محمدرضا بازداشت شد تا این که پس از پنج ماه به قتل مرد میلیاردر و پسرش اعتراف و عنوان کرد: مرد میلیاردر را می شناختم و می دانستم تنهاست. به همین دلیل تصمیم به کلاهبرداری گرفتم. برای این که نقشه ام را عملی کنم از پسرخاله ام که معتاد بود کمک گرفتم و با وعده 200 میلیون او قبول کرد همکاری کند. روز حادثه حمید را به بهانه خرید ویلا به سمت دماوند بردیم. اطراف جاجرود با انداختن بند کفش دور گردن مرد میانسال او را خفه کرده و جسدش را حوالی آبسرد دماوند دفن کردم. در ادامه دانیال را نیز به همین شیوه کشته و در همان محل دفن کردم سپس خانه مقتول را با سندهایی که از قبل ساخته بودیم یک میلیارد و 600 میلیون تومان فروختیم.

با اعترافات متهم به قتل مرد میلیاردر و پسر 14 ساله اش، پسرخاله او به نام علی شناسایی و دستگیر شد و به همدستی در قتل اعتراف کرد. با اعترافات متهمان ماموران موفق شدند جسد حمید را کشف کنند، اما هیچ اثری از جسد دانیال نبود. تحقیقات برای کشف جسد پسر 14 ساله ادامه داشت تا این که علی در تازه ترین اعترافاتش، ارتکاب دو جنایت را گردن گرفت و گفت: معتاد و بیکار بودم. محمدرضا سراغم آمد و مدعی شد اگر در کلاهبرداری به او کمک کنم 200 میلیون تومان به من می دهد. او خودش را مامور امنیتی معرفی می کرد و همیشه اسلحه و دستبند همراهش بود. قرار شد من از اصفهان به تهران بیایم به همین دلیل خانه ای در پردیس اجاره کردم. روز حادثه همراه مقتول به سمت دماوند رفتیم و من حمید را خفه کردم و جسدش را پس از قتل به آتش کشیده و دفن کردم بعد هم دانیال را با دارو مسموم و او را هم خفه کردم.

با اعترافات علی روز چهارشنبه ماموران توانستند جسد دانیال را در اطراف پردیس کشف کنند. جسد پسر 14 ساله نیز پس از قتل به آتش کشیده شده بود. جسد دانیال نیز برای آزمایش «دی.ان.ای» به پزشکی قانونی منتقل شد.

روز گذشته متهمان به دستور قاضی محسن مدیرروستا صحنه جنایت را بازسازی کرده و با قرار قانونی در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 همچنین خودروی بی.ام.و، موتورسیکلت1000 سی سی و سایر اموال مقتول از متهمان کشف و ضبط شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha