سلامت نیوز: رییس بیمارستان شریعتی با بیان اینکه راه‌اندازی هر اتاق عمل ترکیبی در بیمارستان 8 تا 10 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد، گفت: در حال حاضر مقدمات راه‌اندازی اتاق عمل‌های هیبرید در بیمارستان شریعتی شروع شده و امیدواریم بتوانیم تا شش ماه آینده از این نوع اتاق عمل‌ها بهره‌برداری کنیم.

دکتر احمدرضا سروش در گفت‌وگو با ایسنا، از راه‌اندازی اتاق عمل‌های هیبرید در آینده نزدیک در بیمارستان شریعتی خبر داد و افزود: ‌عمل هیبرید جدیدترین و به روزترین عملی است که در مراکز پیشرفته جراحی‌های دنیا در حال انجام است و خوشبختانه با توجه به توانایی علمی و عملی بیمارستان شریعتی، در فکر راه‌اندازی اتاق عمل‌های ترکیبی که مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌های جراحی است، هستیم.

وی در ادامه کاهش مدت زمان بستری بیمار و موفقیت آمیز بودن نتیجه جراحی را از مهم‌ترین مزایای راه‌اندازی اتاق عمل‌های هیبرید در بیمارستان‌ها دانست و تصریح کرد: متاسفانه بیمارستان‌های کمی در کشور مجهز به این اتاق عمل‌ها هستند. در حال حاضر مقدمات راه اندازی این اتاق عمل های ترکیبی در بیمارستان شریعتی شروع شده است و امیدواریم بتوانیم تا شش ماه آینده از این نوع اتاق عمل ها بهره برداری کنیم.

رییس بیمارستان شریعتی همچنین اظهار کرد: برای راه‌اندازی هر اتاق عمل ترکیبی نیازمند 8 تا 10 میلیارد تومان هزینه هستیم و برای تامین این اعتبارات باید دنبال استفاده از منابع خیرین و وام‌ها باشیم.

سروش در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است اتاق عمل‌های ترکیبی در بیمارستان شریعتی برای جراحی‌های سکته مغزی، اعصاب و قلب و عروق راه‌اندازی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha