چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 151827

رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی تهران نسبت به فروش حلیم تهیه شده از سیراب شیردان فاسد، کاه و خوراک دام در تهران هشدار داد.

سلامت نیوز:رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی تهران نسبت به فروش حلیم تهیه شده از سیراب شیردان فاسد، کاه و خوراک دام در تهران هشدار داد.

حسین محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان عده‌ای افراد سودجو در حاشیه شهر تهران اقدام به تهیه حلیم با استفاده از کاه، خوراک دام و سیراب شیردان فاسد می‌کنند و این محصول را به‌طور غیرقانونی در واحد‌های غیرمجاز به فروش می‌رسانند.

وی افزود: به دلیل استقبال مردم از حلیم در ایام ماه مبارک رمضان عده‌ای سودجو این حلیم‌ها را با قیمت پایین‌تری می‌فروشند که کاملا غیربهداشتی بوده و برای سلامتی مردم مضر است.

رییس اتحادیه فروشندگان آش، حلیم، کباب و غذاهای سنتی تهران بیان کرد: تمام واحد‌های مجاز فروش حلیم و آش با بنرهای متحد‌الشکلی که در آن شماره عاملیت فروش، پروانه کسب و کد بهداشتی که بر سر در مغازه‌های خود نصب می‌کنند،آش و حلیم را با قیمت مصوب و با کیفیت خوب به مردم می‌ فروشند.

محمدی یادآور شد: هر کیلوگرم حلیم ساده 9000 تومان، حلیم با مخلفات 10 هزار تومان، آش شله قلمکار 9500 تومان، آش رشته 8500 تومان و هر پرس آش و حلیم 6000 تومان در ماه مبارک رمضان به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha