دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت طی حکمی دکتر مسلم بهادری استاد دانشگاه را به عنوان نایب ‌رئیس کمیسیون انجمنهای علمی گروه پزشکی منصوب کرد.

سلامت نیوز: دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت طی حکمی دکتر مسلم بهادری استاد دانشگاه را به عنوان نایب ‌رئیس کمیسیون انجمنهای علمی گروه پزشکی منصوب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت طی حکمی دکتر مسلم بهادری استاد دانشگاه را به عنوان نایب ‌رئیس کمیسیون انجمنهای علمی گروه پزشکی منصوب کرد.

نظام آموزش عالی سلامت کشور با بهره‌مندی از وجود اساتیدی گرانقدر، دستاوردهای بزرگی را در عرصه تأمین و تربیت نیروی انسانی بخش سلامت در رده‌های مختلف تحصیلی از کاردانی تا سطوح فوق‌تخصصی نصیب کشور کرده است.

انجمنهای علمی گروه پزشکی در قالب تلاش جهت ارتقای دانش منابع انسانی این بخش، کمک به بومی‌سازی دانش‌ در عرصه‌های مختلف علوم پزشکی و رصد آموزش پزشکی خصوصاً در حیطه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی، تعامل تنگاتنگی با مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشته‌ و در تحقق مأموریتهای این وزارت در عرصه آموزش عالی نقشی به سزا ایفا نموده‌اند.

در همین راستا و با توجه به اینکه تحول در نظام آموزش عالی سلامت در راستای نیل به افقهای نوین در این عرصه، نیازمند بازنگری و بازمهندسی تعاملات انجمن های علمی با وزارت بهداشت و نقش‌آفرینی جدی‌تر انجمنهای علمی در ارتقای آموزش عالی سلامت می باشد، معاون آموزشی وزارت بهداشت دکتر مسلم بهادری را به عنوان نایب ‌رئیس کمیسیون انجمنهای علمی گروه پزشکی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزات بهداشت، دکتر لاریجانی بازنگری در آیین‌نامه‌های موجود، تدوین نقشه راه روشن به منظور گسترش هدفمند انجمنهای علمی، فعال نمودن دبیرخانه مرتبط، ترسیم نقش انجمنها در ارتقای آموزش عالی سلامت سایر حوزه های نظام سلامت و طراحی الگوی نظارت و ارزشیابی این مجامع را از جمله اولویتهای معاونت آموزشی در این حوزه بر شمرد و همکاری کلیه مدیران و همکاران حوزه معاونت آموزشی خصوصا دبیر محترم کمیسیون انجمن¬های علمی گروه پزشکی را لازمه تحقق این اهداف عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha