سلامت نیوز: دانشگاه های علوم پزشکی موفق و برتر در خصوص الگوهای برنامه تحول نظام سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انتخاب شدند. این درحالیست که دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در لیست اعلام شده از سوی وزارت بهداشت جایی ندارد.

 
به گزارش ایمنا دانشگاه های علوم پزشکی موفق و برتر در خصوص الگوهای برنامه تحول نظام سلامت از سوی وزارت بهداشت،  درمان و آموزش پزشکی انتخاب شدند.

براساس اعلام وزارت بهداشت پیرو اجرای برنامه نظارت و ارزیابی طرح تحول نظام سلامت کشور و بررسی نتایج به دست آمده، دانشگاه های علوم پزشکی کردستان در الگوی کاهش پرداختی بیماران بستری، دانشگاه علوم پزشکی یزد در خصوص برنامه ارتقاء خدمات ویزیت، دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ارائه الگوی مدیریت تامین دارو و تجهیزات و ترویج زایمان طبیعی و دانشگاه علوم پزشکی البرز در برنامه مقیمی پزشكان به عنوان الگوهای برتر  انتخاب شدند.


براساس این گزارش، همچنین دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در برنامه ارتقاء کیفیت خدمات هتلینگ، دانشگاه علوم پزشکی قم در برنامه اور‍‍ژانس هوائی و دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس در برنامه ماندگاری پزشكان به عنوان الگوی برتر انتخاب شدند.


این لیست درحالی از سوی وزارت بهداشت،  درمان و آموزش پزشکی منتشر شده است که دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان متصدی حوزه بهداشت و درمان و اجراکننده طرح تحول نظام سلامت جایی در بین برترین ها و الگوهای اجرای طرح تحول نظام سلامت ندارد.


به نظر می رسد نبود نام اصفهان به عنوان یکی از کلان شهر های کشور در لیست وزارت بهداشت موضوع مهی در حوزه بهداشت و درمان استان است که باید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان چرایی آن را پاسخگو باشند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha