در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و ارزیابی های بعمل آمده دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بعنوان الگوی برتر در استقرار برنامه ارتقا کیفیت خدمات ویزیت در کشور معرفی شد و معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عملکرد موفق این دانشگاه تقدیر بعمل آورد.

سلامت نیوز:در برنامه ارتقا ویزیت در استان یزد، بیش از 811 هزار نفر از خدمات ویزیت با کیفیت و کم هزینه بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت و ارزیابی های بعمل آمده دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بعنوان الگوی برتر در استقرار برنامه ارتقا کیفیت خدمات ویزیت در کشور معرفی شد و معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عملکرد موفق این دانشگاه تقدیر بعمل آورد.

در اجرای برنامه ارتقا خدمات ویزیت، به منظور ارتقای عدالت در دسترسی به خدمات سرپایی و کاهش پرداخت از جیب مردم و با هدف افزایش دسترسی به اعضای هیئت علمی تمام وقت جغرافیایی، استاندارد سازی ارائه خدمت ویزیت، افزایش رضایت بیماران مراجعه كننده،جلوگیری از عدم ارجاع های مكرر و افزایش فراهمی ارائه خدمت و  بار مراجعه سرپایی در بخش دولتی کلینیک های ویژه تخصصی و فوق ­تخصصی خاتم الانبیاء، بقایی پور و امام علی (ع)، طی گذشت 13 ماه از اجرای این برنامه، 22 متخصص، 21 فوق تخصص و 7 کارشناس حرفه ای در یزد تحت شمول این برنامه قرار گرفتند و بیش از 811 هزار ویزیت انجام شد. گفتنی است استان یزد بعنوان قطب سلامت در جنوب و جنوب شرق کشور به ارایه خدمات با کیفیت به عموم هم میهنان می پردازد.

از اقدامات انجام شده در راستای استقرار کیفیت خدمات ویزیت در استان یزد می توان به سیستم نوبت دهی الکترونیک، بهبود کیفیت و رعایت استاندارد زمان ویزیت، تشکیلات اداری – مالی مستقل و وجود اتاق CPR در کلینیک ها اشاره کرد.

لازم به ذکر است در کلینیک های ویژه مبلغ ویزیت بیمار توسط فوق تخصص 3600 و متخصص 3000 تومان می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha