رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی گفت: برای رفاه حال پرستاران و دانشگاهیان تا پایان امسال، وضعیت مسكن 2350 نفر از آنها مشخص می‌شود.

شاهین محمدصادقی در چهارمین سمینار سراسری مراقبت‌های پرستاری در جراحی پلاستیك كه در دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی برگزار شد، با بیان اینكه پرستاری رشته جراحی پلاستیك امری بسیار ظریف است، اظهار داشت: برگزاری چنین همایش‌هایی كار شایسته‌ای است و ما امیدواریم با بروز شدن اطلاعات پرستاران بتوانیم بیشتر و بهتر از هر زمان دیگری در خدمت بیماران باشیم.
وی خاطرنشان كرد: به پایان رساندن پروژه دانشكده پرستاری كه از سال 67 قرارداد آن منعقد شده بود و همچنین كدگذاری تعرفه‌های پرستاری از دیگر تلاش‌ها برای رفاه حال این قشر زحمتكش جامعه است.

زهره اطاعتی، مدیر دفتر پرستاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی با اشاره به رشد 83 درصدی تعداد جراحی‌های پلاستیك در سال‌های اخیر گفت: 95 درصد مراجعان جراحی پلاستیك دختران و زنان 15 تا 50 ساله هستند.
وی با بیان اینكه آقایان فقط 10 درصد از مراجعان را تشكیل می‌دهند، خاطرنشان كرد: جراحی پلاستیك بینی، اندام و چین و چروك رتبه‌های اول تا سوم را در جراحی‌ها به خود اختصاص داده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha