وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در پی انعكاس خبر تجمع دانشجویان معترض به برگزاری آزمون دستیاری سال جاری در مقابل مجلس شورای اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای تخلف در برگزاری این آزمون را تكذیب كرد.

وزارت بهداشت تخلف در برگزاری آزمون دستیاری سال جاری را تكذیب كرد
در این اطلاعیه که در اسنا منتشر شده آمده است: خبر تخلف در برگزاری آزمون دوره‌های دستیاری سال جاری وزارت بهداشت صحت نداشته و كذب محض اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش در 4 سال گذشته هیچ نوع تخلفی در برگزاری امتحان دستیاری صورت نگرفته و آزمون دستیاری سالجاری نیز در كمال صحت و امنیت برگزار شد.

در ادامه اطلاعیه آمده است: سایت «نواندیشان» كه اقدام به نشر اكاذیب با قصد تشویش اذهان عمومی در خصوص برگزاری آزمون دستیاری نموده است، به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی و به دستور دادستان عمومی تهران، توقیف شده و حكم جلب مسئول این سایت نیز صادر شده است.

شایان ذكر است بر خلاف ادعای تجمع كنندگان مبنی بر ارائه مدارك و مستندات تا كنون هیچ مدرك مستدلی در این خصوص به این وزارتخانه ارائه نشده است و همچنین این وزارتخانه حق پیگیری حقوقی و شكایت از رسانه‌هایی كه اقدام به نشر اكاذیب، تشویش اذهان عمومی و ایجاد شبهه در برگزاری این آزمون را می‌نمایند، برای خود محفوظ می‌دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha