کارشناس حلال اداره کل غذا، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از تدابیری برای فرآوردهای حرام در شوینده‌ها خبر داد و گفت: محصولات آرایشی بهداشتی وارداتی مشمول بررسی حلیت شدند.

سلامت نیوز: کارشناس حلال اداره کل غذا، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از تدابیری برای فرآوردهای حرام در شوینده‌ها خبر داد و گفت: محصولات آرایشی بهداشتی وارداتی مشمول بررسی حلیت شدند.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، سیروس بلندنظر با اشاره به اینکه برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی وارداتی با هدف نظارت دقیق بر حلیت آنها مشمول بررسی حلیت شدند، عنوان کرد: برخی از محصولات آرایشی و بهداشتی وارداتی با هدف نظارت دقیق بر حلیت آنها مشمول بررسی حلیت شدند.

وی ادامه داد: انواع دهانشویه‌ها، خمیر دندان (حاوی الکل یا مواد حیوانی نظیر ژلاتین، گلیسیرین و استئارات منیزیم) از جمله  محصولاتی هستند که مشمول بررسی حلیت شدند.بلندنظر خاطرنشان کرد: هدف این موضوع، جلوگیری از ورود مواد اولیه و محصولات حرام به کشور است.

سازمان غذا و دارو اعلام کرده است که محصولات غذایی به‌خاطر منشأ دامی یا الکل که حائز اهمیت بوده است نیز از سال‌های گذشته مشمول این قانون بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha