مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف اصفهان از جمع آوری شیرخشکی با برند “سرلاک” خبر داده است که کودکان را عقیم می کند. این خبر عجیب اما توضیح بیشتری ندارد و معلوم نیست با تولیدکنندگان یا واردکنندگان این محصول چه برخوردی شده است . عجیب اینکه هیچ اطلاع رسانی عمومی برای استفاده نکردن از این برند نیز به صورت ملی نشده و مشخصات دقیق تری از این محصول ارایه نشده است.

سلامت نیوز: مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف اصفهان از جمع آوری شیرخشکی با برند “سرلاک” خبر داده است که کودکان را عقیم می کند. این خبر عجیب اما توضیح بیشتری ندارد و معلوم نیست با تولیدکنندگان یا واردکنندگان این محصول چه برخوردی شده است . عجیب اینکه هیچ اطلاع رسانی عمومی برای استفاده نکردن از این برند نیز به صورت ملی نشده و مشخصات دقیق تری از این محصول ارایه نشده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، مدیر بازرسی اصناف اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر عرضه کالای قاچاق در سطح بازار بسیار زیاد است،‌ گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته شیر خشک «سرلاک» که بسیار مورد توجه جامعه بوده است مضر است و کودکان را عقیم می‌کند و از این رو این مارک شیر خشک از سطح بازار جمع آوری شده است.
جواد محمدی فشارکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نظارت بر فعالیت اصناف و بازاریان در کشور از سال ۸۷ اجرایی شده است،‌ اظهار داشت: در این راستا باید توجه داشت که اصناف و بازاریان افراد متدینی هستند ولی در هر شغلی امکان لغزش وجود دارد و به منظور پیشگیری از تخلفات در اصناف و بازار بر بازرسی و نظارت اتاق اصناف فعالیت می‌کند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر عرضه کالای قاچاق در سطح بازار بسیار زیاد است،‌افزود: این کالاها بدون کیفیت و برای سلامت جامعه بسیار مضر است.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه طی بازرسی‌های صورت گرفته شیر خشک «سرلاک» که بسیار مورد توجه جامعه بوده است مضر شناخته شد،‌ افزود: پس از آزمایشات شیر خشک مشخص شد که این نوع شیرخشک کودکان را عقیم می‌کند و از این رو این مارک شیر خشک از سطح بازار جمع آوری شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی‌ها در اصناف و بازاریان استان اصفهان از ابتدای ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: این اقدام با حضور ۲۰۰ بازرس آشکار و ۶۰ بازرس غیر محسوس در اصفهان اجرا می‌شود.
محمدی فشارکی با اشاره به وجود ۲۴۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان ابراز داشت: از این تعداد واحد صنفی ۱۲۰ هزار واحد در شهر اصفهان فعالیت دارد.
وی با اشاره به ناهمخوانی تعداد بازرسان با تعداد واحدهای صنفی اصفهان ابراز داشت: کمبود اعتبار و نبود نیروی متخصص دلیل کمبود نیرو در بازرسی از اصناف است و این امر باعث شده است در ماه مبارک رمضان این نیروها در سه شیفت کاری فعالیت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha