دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 153230

مدیرکلِ برتر درمان انتخاب شد

سلامت نیوز:دکتر محمدتقی خسروانی مقدم؛ مدیرکل درمان استان تهران به عنوان مدیرکلی پاسخگو و سختکوش در بین ۲۲ مدیرکل زیر مجموعه اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان تهران به عنوان مدیرکل برتر انتخاب شد.

به گزارش سلامت نیوز در نخستین جلسه شورای هماهنگی ادارات کل وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان تهران؛ دکتر محمدتقی خسروانی مقدم که از سال ۹۳ یه عنوان مدیرکل درمان استان تهران منصوب شده است به عنوان مدیرکل برتر انتخاب شد.

پاسخگویی و تلاش مجددانه در رفع مشکلات مراکز درمانی و ارتقاء کمی وکیفی مراکز درمانی به عنوان مهمترین شاخص های عملکردی این اداره کل عنوان شده است.

دکتر محمد تقی خسروانی مقدم بعد از این انتخاب عنوان کرد که با بیست سال سابقه در خدمت به بیمه شدگان خود را جزئ کوچکی از خانواده ی بزرگ سازمان تامین اجتماعی می داند. تجهیز مراکز درمانی به امکانات نوین و نظارت مستمر بر مراکز در ارائه خدمات درمانی و تعامل با خانه های کارگری و رفع دغدغه های آنها و فراهم نمودن امکانات نوین در جهت به حداقل رساندن زمان انتظار برای دریافت خسارت های درمانی و رسیدگی به نیازهای بیماران ارجاع شده از شهرستان ها و مراکز استانها از مهمترین دست اوردهای این مدیرکل بوده است.

چندی پیش نیز دکتر عبدی عضو هیئت رئیسه و سخنگوی کمسیون اجتماعی مجلس از این مدیرکل به دلیل توجه ویژه به بیماران بیمه شده تامین اجتماعی تشکر و تقدیر نمود.

لازم به ذکر است که اداره کل درمان استان تهران بزرگترین مجموعه ی درمانی تامین اجتماعی در کل کشور است که بار اصلی درمان تامین اجتماعی را در سطح استان تهران و همچنین بیماران ارجاعی از سرتاسر کشور را برعهده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha