دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد خبر: 153283

تعداد زیادی از درختان در مجموعه فرهنگی ورزشی ارم تهران در چند هفته اخیر قطع شده است و احتمال قطع بیشتر این درختان وجود دارد.

سلامت نیوز: تعداد زیادی از درختان در مجموعه فرهنگی ورزشی ارم تهران در چند هفته اخیر قطع شده است و احتمال قطع بیشتر این درختان وجود دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، به گفته برخی از شاهدان و شهروندان بیش از 200 اصله درخت در چند هفته اخیر در مجموعه پارک ارم تهران قطع و به جای آنها ساخت و ساز شده است.
یکی از افراد مطلع علت قطع درختان را خشک شدن برخی از آن‌ها بر اثر رسیدگی نکردن و نیز ساخت سرویس بهداشتی و ایجاد وسایل بازی به جای درختان تنومند چند ده ساله عنوان کرده است. با وجود انتقال بخشی از تنه‌های درختان قطع شده، مشاهدات میدانی از درون پارک، قلع و قمع درختان در داخل پارک ارم را تأیید می‌کند طوری که تنه‌های برخی از درختان قطع شده در محل قابل رؤیت است.
همچنین بسیاری از جوی‌های آب پای درختان کاملاً خشک و بی‌آب است که به گفته یک منبع مطلع هفته‌ها آبیاری نشده و براحتی می‌توان درختان درحال خشک شدن را در قسمت‌های مختلف پارک ارم مشاهده کرد.
گفتنی است از آنجا که مجموعه ارم تحت پوشش بنیاد مستضعفان و جانبازان است، قطع این درختان با تصمیم داخلی این مجموعه انجام گرفته و شهرداری منطقه اعلام بی خبری کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ع ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    با سلام با تابلو بازی که خبرنگار مربوطه در تصویربرداری و صدابرداری این خبر انجام دادند کارمندی که در این فیلم نشان داده شده و در مجموعه ارم مشغول به کار هست،تمام مدیران ارم و بنیاد مستضعفین با قدرت تصمیم به اخراج این شخص گرفته اند