سلامت نیوز:مدیر درمان تامین اجتماعی البرز گفت: ستاد پذیرش و توزیع بیمار مدیریت درمان تامین اجتماعی البرز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به بیمه شدگان است.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر ابوالفضل آفریده اظهار داشت : به منظور سهولت در امر پذیرش و اعزام بیماران مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان، پذیرش و اعزام بیماران تامین اجتماعی از خرداد ماه سال جاری به صورت شبانه روزی دایر و فعال شده است.

وی افزود : کاهش آلام بیماران ، جلوگیری از سرگردانی بیمار و همراهان  ،کاهش هزینه ها و سهولت دسترسی به مراکز درمانی به منظور مداوای بیماری ها از اولویت های این طرح است.

وی تصریح کرد: ستاد پذیرش و توزیع بیمار مستقر در مدیریت درمان البرز ، روز های شنبه لغایت چهارشنبه به جز ایام تعطیل از ساعت 30/7  صبح الی 16 عصر با شماره تلفن های 34401596 و 34401595 و در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 16 عصر لغایت 30/7 صبح روز بعد و روز های پنج شنبه و جمعه و ایام تعطیل به صورت شبانه روزی با شماره تلفن  34316858 ستاد پذیرش و توزیع بیمار مستقر در بیمارستان البرز ، آماده راهنمایی و همکاری با بیمه شدگان است.
دکتر آفریده گفت: این ستاد در سال گذشته نسبت به پذیرش و اعزام به بیش از 1400 بیمه شده اقدام نموده است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha