نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس با تاکید بر اینکه مستمری ۶۰۰ هزار تومانی دانش آموزان شین آبادی عادلانه نیست، گفت: باید مستمری دانش آموزان نسبت به درصد سوختگی آنان تعیین و با افزایش تورم زیاد شود.

سلامت نیوز:نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس با تاکید بر اینکه مستمری ۶۰۰ هزار تومانی دانش آموزان شین آبادی عادلانه نیست، گفت: باید مستمری دانش آموزان نسبت به درصد سوختگی آنان تعیین و با افزایش تورم زیاد شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،رسول خضری درباره اعتراض دانش آموزان حادثه دیده شین آباد به مستمری ۶۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی اظهار کرد: موافق اعتراض دانش آموزان حادثه دیده شین آبادی هستم.


وی افزود: مستمری در نظر گرفته شده عادلانه نیست و برخی از این دانش آموزان با درصد بالایی در حادثه مدرسه شین آباد سوخته اند.


نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس تصریح کرد: باید مستمری را نسبت به درصد سوختگی دو بخش می کردند و دانش آموزانی که درصد سوختگی بالاتری دارند، مستمری آنان نیز افزایش می یافت.


وی یادآور شد: با وزیر تعاون، کار و رفاه و رئیس صندوق بیمه تامین اجتماعی روستاییان و عشایر در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم مستمری دانش آموزان حادثه دیده با درصد بالا را افزایش دهیم.


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار کرد: همچنین در نظر داریم تا نشستی با وزیر کار داشته باشیم و در آن نشست دانش آموزان حادثه دیده شین آباد نیز حضور داشته باشند تا وزیر از نزدیک وضعیت آنان را شاهد باشد.
وی تاکید کرد: دو درخواست جدی داریم که توزیع مستمری بر اساس درصد سوختگی باشد و میزان مستمری با افزایش تورم در سال نیز افزایش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha