مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو ضمن اذعان به کاهش فروش برخی داروخانه‌های خصوصی، نسبت به حل این مشکل توسط شورای سیاست‌گذاری دارو نیز ابراز امیدواری کرد.

سلامت نیوز:مدیر کل نظارت بر دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو ضمن اذعان به کاهش فروش برخی داروخانه‌های خصوصی، نسبت به حل این مشکل توسط شورای سیاست‌گذاری دارو نیز ابراز امیدواری کرد.


به گزارش  سلامت نیوز به نقل ازایسنا، دکتر مهدی پیرصالحی با اشاره به یکی از دغدغه‌های داروخانه‌های خصوصی، گفت: یکی از مسائل مهمی که همواره در طرح تحول سلامت مورد تاکید است، پاسخگویی به نیازهای دارویی مردم از طریق بیمارستان‌ها بوده که علیرغم رضایتمندی مردمی، موجبات کاهش فروش داروخانه‌های خصوصی شده است.


بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، وی با اشاره به مشکلی که بویژه در شهرهای کوچک به دلیل تجمع پزشکان در کلینیک‌های ویژه‌ ایجاد شده است، اظهار کرد: این موضوع موجب شده که داروخانه‌های قسمت‌های دیگر شهر عملا فروش خود را از دست دهند. این مسائل در شورای سیاست‌گذاری دارو هم مطرح است و راه‌حل‌هایی از قبیل جبران این کاهش فروش از طریق مساعدت‌های اقتصادی دولت نیز پیشنهاد شده است. لذا امیدواریم این پیشنهاد به راهکاری منتج شود که داروخانه‌های خصوصی دچار آسیب‌های جدی نشوند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha