سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 153452

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از تشکیل اولین جلسه ستاد بحران آب در این استان خبر داد.

سلامت نیوز:مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از تشکیل اولین جلسه ستاد بحران آب در این استان خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، حسن فیاض‌پورگفت:در راستای اتخاذ تدابیر لازم جهت مقابله با بحران آب، برگزاری جلسات هم‌اندیشی با نخبگان و متخصصین بخش آب، تشکل‌های مرتبط و اساتید دانشگاه‌های استان در دستور کار قرار گرفته است.


وی گفت: در اولین جلسه ستاد بحران آب، که با حضور مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای فارس، آبفای فارس، آبفای روستایی و آبفای شیراز برگزار شد، بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و میان مدت برای مدیریت شرایط اضطراری تاکید شد.
فیاض‌پور افزود: در این جلسه پس از ارائه گزارشی از آخرین وضعیت میزان آب پشت سدهای استان، آبدهی چاه‌ها و سایر منابع آبی، به مشکلات ناشی از خشکسالی و کاهش شدید نزولات آسمانی در سال زراعی جاری اشاره شد.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس ابلاغ دستورالعمل اجاره چاه‌های کشاورزی توسط شهرداری‌های استان و اقدام آنها نسبت به آبیاری فضای سبز شهری و آبیاری آنها در شب را از مهم‌ترین دستور کار نخستین جلسه ستاد بحران آب در فارس عنوان کرد.
فیاض‌پور تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا مسائل و مشکلات موجود همراه با راهکارهای فوری توسط شرکت‌های آب و فاصلاب استان و سازمان آب احصاء، و در اولین گردهمایی فرمانداران استان طرح شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha