سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

معمای قتل دو مرد جوان در خانه‌های ویلایی‌شان در شهرهای تنکابن و چالوس با اعترافات زنانه فاش شد.

سلامت نیوز: معمای قتل دو مرد جوان در خانه‌های ویلایی‌شان در شهرهای تنکابن و چالوس با اعترافات زنانه فاش شد.


نخستین جنایت
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، عصر 6 تیر ماه سال‌جاری بود که مرد جوانی با خانه برادرش در منطقه «گرام جان» چالوس تماس گرفت اما با وجود تلاش‌های زیاد کسی پاسخگو نبود. وی که از این اتفاق نگران شده بود با تلفن همراه زن‌برادرش تماس گرفته و درباره علت جواب ندادن او به تلفن‌هایش جویا شد. با توجه به اظهارات ضد و نقیض زن جوان، برادرشوهر با احساس اینکه باید اتفاق ناگواری رخ داده باشد، از اصفهان به سمت مازندران راهی شد.
این مرد نگران وقتی به خانه ویلایی برادرش رسید هر چه در زد کسی آن را باز نکرد، بنابراین به بررسی اطراف خانه پرداخت.


در جریان این بررسی‌ها بود که متوجه شد خودروی برادرش داخل پارکینگ حیاط قرار دارد بنابراین نگران شده و از لابه‌لای نرده‌های حیاط وارد خانه شد.
سکوت ویلای برادر از اتفاق ناگواری خبر می‌داد. مرد جوان چند بار نام برادرش را با صدای بلند فریاد زد اما باز هم کسی پاسخ نداد. این در حالی بود که در تماس دوباره با تلفن زن برادرش متوجه خاموش بودن تلفن او شد. دلشوره و نگرانی درباره اینکه ممکن است خانواده برادرش قربانی حادثه ناگواری شده باشند باعث شد او از طریق دریچه‌ای که در گوشه‌ای از خانه برادرش وجود داشت وارد آنجا شود.  مرد جوان وقتی گام به داخل خانه ویلایی گذاشت با دیدن کارتن بزرگی در گوشه‌ای از اتاق که به طور عجیبی بسته ‌بندی شده بود، به سمت آن رفته و در کارتن را باز کرده که با جسد برادرش در حالی که داخل بسته پلاستیکی پیچیده شده بود روبه‌رو شد.


وی با فریاد همسایه‌ها را به کمک خواست و پلیس را در جریان ماجرا قرار داد. دقایقی بعد اکیپی از مأموران پلیس چالوس خود را به محل حادثه رساندند. بررسی‌های نخستین در محل رها شدن جسد حکایت از آن داشت که از مرگ قربانی حادثه چند روزی می‌گذرد و جسد دچار تعفن شده است اما به دلیل اینکه لای پلاستیک پیچیده و با چسب کاملاً محکم شده بود بوی تعفن به بیرون انتشار نیافته بود.


در همین حال پزشکان قانونی نیز با بررسی و معاینات تخصصی خود اعلام کردند مرگ قربانی حادثه 4 روز پیش رخ داده و علت مرگ نیز فشرده شدن مجاری تنفسی وی بوده است.


پلیس همچنین دریافت قربانی حادثه جواد تهرانی نام داشته و 35 ساله بوده است که اصلیتی اصفهانی داشته و در چالوس زندگی می‌کرد. در حالی که تحقیقات پلیسی درباره علت و انگیزه این جنایت آغاز شده است، برادر قربانی حادثه ادعا کرده قربانی حادثه و همسرش از مدتی پیش با هم دچار اختلاف بودند.  در همین حال با توجه به اینکه همسر و فرزندان قربانی حادثه نیز بعد از کشف جسد ناپدید شده‌اند، مأموران تجسس‌های خود را برای به دست آوردن ردی از آنان در دستور کار خود دارند.


دومین جنایت
ساعت 13 ظهر 6 تیر ماه سال جاری وقوع یک آتش‌سوزی در خانه ویلایی در تنکابن باعث شد تا مأموران آتش‌نشانی این شهر بسرعت خود را به محل حادثه برسانند. بعد از کنترل و مهار آتش‌سوزی مشخص شد که جسد مرد جوانی داخل یکی از اتاق‌ها افتاده است.


بر اساس بررسی‌های مأموران قربانی حادثه حبیب نام داشت و 34 ساله بود. همچنین تحقیقات پلیس نشان می‌داد که قربانی حادثه صاحبخانه بوده و ظاهراً در جریان آتش‌سوزی جان باخته است.  با توجه به این وضعیت جسد برای انجام معاینات جهت تعیین علت واقعی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد. متخصصان پزشکی قانونی در جریان کاووش‌های تخصصی خود علت مرگ را مشکوک اعلام کردند و همین موضوع باعث شد مأموران زن جوان قربانی حادثه را بازداشت و تحت بازجویی قرار دهند.


وی در مراحل مقدماتی تحقیقات منکر هر گونه اطلاعی از ماجرای آتش‌سوزی و مرگ شوهرش شد اما با توجه به اظهارات ضد و نقیض وی، مأموران بازجویی‌های تخصصی از او را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه وی اعتراف کرد از مدت‌ها قبل با مرد جوان رابطه پنهانی داشته است تا اینکه احساس کرده شوهرش از این ارتباط باخبر شده است.
وی در ادامه اعترافات خود گفت: روز حادثه برای اینکه مشکلی پیش نیاید ابتدا با ریختن قرص خواب، شوهرم را مسموم کرده و سپس با آتش زدن خانه تلاش کردیم ماجرای مرگ او را حادثه نشان دهیم. با توجه به این اعترافات زن جوان به همراه مرد غریبه بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha