انجمن آنستزیولوژی و مراقبت های ویژه برای اولین بار کنگره بین المللی اداره راه هوایی و بیهوشی سرو گردن را در ایران برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز ، این کنگره که به مدت سه روز  از تاریخ 30 اردیبهشت تا اول  خرداد برگزار می شود اعضای جامعه پزشکی شامل متخصصین بیهوشی، متخصصین مراقبت های ویژه، جراحان
فک و صورت، جراحان پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، جراحان سر و گردن، جراحان تور اکس، متخصصین تروما و طب اورژانس، متخصصین ریه، پزشکان و دندانپزشکان عمومی، متخصصین و محققین بالینی، دستیاران بالینی، پرستاران بیهوشی، پرسنل پرستاری و تکنسین های بیهوشی شرکت خواهند کرد.  

بر اساس این گزارش این کنگره دارای 5 امتیاز بازآموزی و 3 امتیاز برای متخصصان شرکت کننده خواهد بود . هدف از برگزاری این کنگره ، جمع آوری و ارائه مطالب مفید بالینی و مبتنی بر شواهد محققین و صاحب نظران در سطح ملی و جهانی است.

گفتنی است  از جمله عناوین این کنگره شامل هوایی و تروما ،داره راه هوایی اورژانس ،ارزیابی راه هوایی ، صدمات طناب نخاعی / بیماری ها و مدیریت راه هوایی ، تکنیک های جراحی در مداخلات راه هوایی ،انتوباسیون رتروگراد و TJV ، تکنیک های لیزر، ضایعات کرانیو - ماگزیلو - فاشیال و اداره راه هوایی ، داروشناختی و اداره راه هوایی ، اداره راه هوایی در جهان توسعه یافته امروزی ، اصول اخلاقی و اداره راه هوایی ، ابزار اداره راه هوایی ،سوختگی ها و اداره راه هوایی ، بیهوشی در جراحی مغز و اعصاب ،بیهوشی در جراحی فک و صورت ،بیهوشی در جراحی تراشه ، بیهوشی در جراحی های گردن خواهد بود.

بر اساس این گزارش علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در این کنگره می توانند به نشانی اینترنتی www.airway2009.com مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha