مرد جوان که پیشتر حکم دوبار قصاص او به خاطر گفته شاهدان در دیوان عالی کشور تایید نشده بود، دیروز برای دومین‌بار پای میز محاکمه ایستاد و این‌بار نیز با حکم قضایی به دوبار قصاص محکوم شد.این مرد در فاصله زمانی 17 روز دست به دو جنایت زده بود.

سلامت نیوز: مرد جوان که پیشتر حکم دوبار قصاص او به خاطر گفته شاهدان در دیوان عالی کشور تایید نشده بود، دیروز برای دومین‌بار پای میز محاکمه ایستاد و این‌بار نیز با حکم قضایی به دوبار قصاص محکوم شد.این مرد در فاصله زمانی 17 روز دست به دو جنایت زده بود.


به گزارش سلامت نیوز، روزنامه فرهیختگان نوشت: در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی و با حضور دو مستشارتشکیل شد، نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.
او گفت: «کامران 30ساله متهم است بیست و سوم بهمن 91 داریوش 29 ساله را کشت و گریخت و 17 روز بعد در دهم اسفند همان سال هنگامی که با دوستانش قصد فرار به شمال کشور را داشت در یک درگیری دیگر مرد 29 ساله‌ای به نام امین را هم به قتل رساند. اکنون با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده برای این متهم که حکم قصاصش پیشتر به خاطر گفته‌های شاهدان در شعبه 13 دیوان عالی کشور تایید نشده بود، اشد مجازات می‌خواهم.»
سپس اولیای‌دم دو قربانی در جایگاه ویژه ایستادند و برای کامران حکم قصاص خواستند. نوبت دفاع به متهم که رسید، گفت: «قبول دارم داریوش و امین را در فاصله کوتاهی از هم کشتم اما حالا پشیمانم.»او در تشریح جزئیات ماجرا گفت: «دوست صمیمی‌ام با داریوش بر سر یک اسپیکر خودرو اختلاف داشت. وقتی ظهر بیست و سوم بهمن داریوش را در یکی از خیابان‌های تهرانسر دیدم او را صدا زدم تا طلب دوستم را از او بگیرم اما با من درگیر شد. من هم با چاقویی که در آستینم پنهان کرده بودم چند ضربه به سینه‌اش زدم و گریختم.»او ادامه داد: «فکر نمی‌کردم در آن درگیری داریوش مرده باشد اما وقتی از دوستانم شنیدم هنگامی که دوستانش او را به بیمارستان رسانده‌اند داریوش جان سپرده اعصابم به هم ریخت. عصبی بودم که به خانه یکی از دوستانم به نام حسین رفتم و آنجا پنهان شدم. 17روز بعد به پیشنهاد دوستم به سمت شمال حرکت کردیم. می‌خواستم مدتی را آنجا زندگی کنم اما در میان راه امین را دیدیم که همراه دوستش سوار پژو 206 بود. حسین گفت از امین 80 هزار تومان پول طلب دارد و بهتر است قبل از فرار طلب 80 هزار تومانی او را هم تسویه کنیم. من و حسین از ماشین پیاده شدیم و سراغ امین رفتیم اما چون مقاومت کرد من چند ضربه چاقو به او زدم و راهی شمال شدیم تا اینکه یک هفته بعد دستگیر شدم. من شرمنده اولیای دم هستم و از آنها می‌خواهم مرا ببخشند.»
 سپس دوست امین که شاهد دومین جنایت بود در جایگاه ویژه ایستاد و آنچه را دیده بود برای هیات قضایی تشریح کرد. این مرد که پیشتر در اداره آگاهی گفته بود گمان می‌کنم حسین ضربه‌های کاری را به مقتول زده این بار گفت: «من و امین در پژو 206 نشسته بودیم که به یک‌باره حسین و کامران به سمت ما حمله کردند. آنها هر دو چاقو در دست داشتند. کامران فریاد می‌کشید و به امین می‌گفت باید طلبش را بپردازد. من با حسین درگیر شده بودم و کامران و امین در پشت ماشین با هم درگیر بودند. چند لحظه بعد کامران از محل گریخت و یک موتورسوار به من گفت که یک نفر غرق خون پشت ماشین افتاده است. همان موقع حسین هم گریخت و وقتی من به پشت ماشین رفتم با جنازه خونین دوستم امین روبه رو شدم. او را به بیمارستان رساندم اما کار از کار گذشته بود. چون قبلا کامران را ندیده بودم و او را نمی‌شناختم در اداره آگاهی گفتم که احتمالا حسین عامل جنایت است. اما حالا می‌گویم من اشتباه کردم و کامران قاتل است.»در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و کامران را به دوبار قصاص محکوم کرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha