فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند جعل اسناد دولتی و دستگیری ۶ جاعل اسناد دولتی در شهریار خبر داد.

سلامت نیوز:فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از انهدام باند جعل اسناد دولتی و دستگیری ۶ جاعل اسناد دولتی در شهریار خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اعلام این خبر گفت: در پی وصول یک فقره جعل اسناد دولتی به پلیس آگاهی شهریار در مورد جعل نامه‌های شهرداری در مقام پاسخ به اداره گاز و فروش انشعاب گاز به باغاتی که به علت نداشتن مجوز یا ساخت‌وساز بدون پروانه و عدم دریافت پایان کار از سوی شهرداری موفق به دریافت پاسخ مثبت استعلام نمی‌شدند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های پلیس آگاهی مشخص شد افراد متقاضی با پرداخت مبالغی میلیونی به شش جاعل، پاسخ استعلام مثبت شهرداری را به‌صورت جعلی دریافت کرده و به سایر امور خود می‌پرداختند که با تلاش پلیس آگاهی غرب استان تهران، همه اعضای شش‌نفره این باند در شهریار دستگیر شدند و پس از معرفی به مقام قضایی و اتخاذ تصمیم مناسب برای هر یک از آنها روانه زندان شدند.


رئیس پلیس غرب استان تهران با اشاره به عملیات دستگیری جاعلان بیان کرد: با دستگیری متهم اصلی پرونده و آغاز تحقیقات پلیسی مشخص شد وی مبلغ ۴۰ میلیون ریال از هر قربانی جهت اخذ مجوز گاز‌کشی باغ می‌گرفته و در بازرسی از محل فعالیت متهم تعدادی اوراق جعل اسناد دولتی از داخل مغازه‌اش کشف شد و در ادامه با همکاری اطلاعاتی متهم دستگیرشده، در سه عملیات جداگانه، پنج جاعل همدستش نیز در شهرستان‌های شهریار و ملارد دستگیر شدند.
خانچرلی گفت: متهمان دستگیرشده در بازجویی‌های پلیس اعتراف کردند نامه درخواست‌های دولتی را به فردی به هویت «احمد» که از کارکنان اخراجی شهرداری بوده می‌دادند و وی مجوز یا همان موافقت‌نامه را برای آنها تهیه می‌کرده است.متهمان پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha